طرفداران فوتبال طی چند سال اخیر عادت کرده‌اند هر بار صحبت از موفقیت‌های شخصی در کسب جام‌ها و افتخارات باشد، یا نام لیونل مسی در میان است یا کریستیانو رونالدو. آخرین نمونه‌اش هم کسب چهارمین کفش طلای اروپا از سوی مسی که موجب شد در این زمینه هم با رقیب پرتغالی‌اش برابر شود. وی بعد از کسب این موفقیت در مصاحبه‌ای در مورد مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۵۸

یک بخش از حرف‌های مسی در این مصاحبه در مورد ادامه رقابت با این ستاره پرتغالی بود که گفت: بازیکنان فوق‌العاده زیادی هستند که می‌توانند برنده این جایزه شوند. در چند سال گذشته، تنها من و او این جایزه را بردیم؛ اما بازیکنانی مانند نیمار، سوارز یا امباپه هم می‌توانند آن را ببرند. نمی‌دانم من و رونالدو در آینده با هم دوست خواهیم شد یا نه. دوستی با سپری کردن وقت با هم و شناختن هم به وجود می‌آید. اما در حال حاضر ما فقط در مراسم‌ها همدیگر را می‌بینیم و با هم صحبت می‌کنیم. همه چیز بین ما خوب است؛ اما خیلی با هم ارتباط نداریم. وی به حریفان اصلی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت‌: منچسترسیتی همراه پاری‌‌سن‌ ژرمن، قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر جهان هستند. تا به امروز این دو تیم با قدرت کار کرده و نتایج خیلی خوبی را کسب کرده‌اند.

رئال مادرید در این فصل در لالیگا نتایج درخشانی کسب نکرده و در فاصله 10 امتیازی با بارسلونا قرار گرفته است. با این حال این تیم توانست در لیگ قهرمانان اروپا از مرحله گروهی صعود کند. مسی درباره وضعیت رئال مادرید گفت‌: درست است که مادرید در حال‌ حاضر از ما فاصله گرفته است اما با این حال این تیم قدرتمند و با تجربه است و هنوز در لالیگا بازی‌های زیادی باقی‌ مانده است. مادرید رقیب همیشگی ماست. این مهاجم آرژانتینی افزود: در ادامه‌ فصل بخصوص در دیدارهای پایانی، مادریدی‌ها مانند همیشه با ما رقابت نزدیکی خواهند داشت. بایرن مونیخ نیز یکی از تیم‌های قدرتمند اروپاست. این تیم یک حریف جدی محسوب می‌شود. در حال‌ حاضر سیتی و پاری‌سن‌‌ژرمن بهترین تیم‌ها هستند.

مسی به فوتبال ملی نیز اشاره کرد و در مورد افت فوتبال ایتالیا گفت: «فوتبال ایتالیا در چند سال اخیر در سطح گذشته نیست. فقط به دو تیم اینتر و میلان نگاه کنید. آنها همان تیم‌های ده سال قبل نیستند و برای رسیدن به چمپیونزلیگ دچار مشکل می‌شوند. هرچند آنها به آرامی اما مطمئنا بازخواهند گشت. وی افزود: کسی انتظار نداشت تیم ملی ایتالیا یا هلند به جام جهانی نرسد؛ اما فوتبال مدرن همین است. تیم‌های کوچک‌تر اما سازمان‌یافته‌تر می‌توانند برای شما مشکل ایجاد کنند. آرژانتین هم برای مدتی دچار این مشکل شد. ما در مرحله مقدماتی سه مربی مختلف داشتیم. ما به زمان نیاز داشتیم تا با سبک بازی آنها تطبیق پیدا کنیم.» وی در پایان تیم ملی فوتبال آلمان را از بخت ‌های اصلی قهرمانی در جام‌جهانی روسیه دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها