مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از ساخت پنج بیمارستان جدید در مناطق کمتر برخوردار کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۲۴

به گزارش مهر، تقی نوربخش با بیان این‌که حدود 42 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، افزود: 14 میلیون و 800 هزار نفر بیمه‌شده اصلی هستند که با محاسبه خانواده‌هایشان 37 میلیون نفر بیمه‌شده این سازمان را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: سه میلیون و 200 هزار نفر نیز از این جمعیت تحت پوشش، مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستند که با احتساب خانواده‌هایشان، تعداد مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان به پنج میلیون نفر می‌رسند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به هزینه‌های ماهانه این سازمان نیز اشاره و بیان کرد: ماهانه 6000 میلیارد تومان تعهدات پرداخت می‌شود که 4000 میلیارد تومان در بخش مستمری‌ها، 250 میلیارد تومان بیمه بیکاری و مابقی در حوزه‌های درمان و پشتیبانی صرف می‌شود. نوربخش با اشاره به انجام نظرسنجی توسط سازمان تامین اجتماعی ابراز کرد: این سازمان یک مرکز ارتباطات مردمی دارد که از سال گذشته کار خود را آغاز کرده است و مخاطب آن بیمه‌شدگان و بازنشستگان هستند که کار نظرسنجی را نیز انجام می‌دهد. همچنین اجرای نظام جدید نظرسنجی در شعب تامین اجتماعی تهران نیز شروع شده که در حال گسترش به شعب استان‌ها و مراکز درمانی هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها