تفاهم‌نامه همکاری معاونت برون‌مرزی سازمان و مؤسسه فرهنگی اکو با حضور پیمان جبلی و محمد‌مهدی مظاهری در مجموعه سعادت‌آباد امضا شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۹۲

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به‌موجب این تفاهم‌نامه، تعامل و همکاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای(تصویری، مجازی و...) میان معاونت برون‌مرزی و مؤسسه فرهنگی اکو گسترش می‌یابد.

هماهنگی و همکاری بیشتر به‌منظور ایجاد استمرار ارتباط فکری ـ فرهنگی و همچنین تعمیق و تحکیم روابط دو طرف از طریق ایجاد اتاق فکر مشترک و مشارکت و همکاری رسانه‌ای در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی و تبادل تجارت بین‌المللی، فرهنگی، رسانه‌ای و استفاده از تعاملات و نظرات کارشناسی دو طرف برخی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

معاون برون‌مرزی سازمان در نشست امضای این تفاهم‌نامه، تعامل با کشورهای عضو اکو را فرصت مغتنمی برای سازمان صداوسیما دانست تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود‌، به گسترش تعاملات فرهنگی میان کشورهای عضو و همکاری مستمر دو نهاد برای تشکیل اتحادیه رسانه‌های کشورهای عضو کمک کند.

جبلی خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های مشترک در چارچوب سیاست‌های رسانه ملی با هدف گسترش و تعمیق روابط کشورهای عضو اکو‌، پوشش خبری برنامه‌های مهم مؤسسه اکو از سوی شبکه‌های مختلف برون‌مرزی‌ و همکاری دو طرف در جهت ساخت برنامه‌های فاخر فرهنگی به‌منظور تقریب افکار عمومی کشورهای عضو از مهم‌ترین محورهای همکاری خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها