ارتقاء همکاری رسانه ای در جهت صلح و آرامش

رئیس سازمان صدا و سیما هدفش از سفر به سوریه را ارتقاء همکاری های رسانه ای برای کمک به ایجاد صلح و آرامش در منطقه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۲۸
ارتقاء همکاری رسانه ای در جهت صلح و آرامش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری که صبح امروز به سوریه سفر کرد،هدف از این سفر را گفت و گو با همکاران رسانه ای در سوریه و ارتقاء همکاری های رسانه ای در جهت صلح و آرامش اعلام کرد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه ها در جهت صلح و آرامش و پیشرفت کشورها بسیار موثرند و ما می توانیم پیشقراولان صلح و آرامش در سوریه باشیم و امیدواریم در گفت و گو با دوستان سوریه ای ، زمینه های همکاری فرهنگی و رسانه ای ارتقاء یابد .

وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز ضمن خوش آمد گویی به رئیس رسانه ملی و گرامی داشت یاد شهید خزایی و قدردانی از تلاش های مشترک رسانه ای ،گفت: سفر دکتر علی عسکری با هدف همکاری مشترک میان ما و صدا و سیمای جمهوری اسلامی صورت گرفته و از آنجا که در آستانه پیروزی کامل بر داعش قرار داریم و در محور مقاومت هم مسیر هستیم ،برای محافظت از پیروزی های به دست آمده نیازمند تعامل بیشتر خواهیم بود. وزیر اطلاع رسانی سوریه همچنین افزود: همکار های ما باید در زمینه فلسطین و ایستادن در برابر تبلیغات صهیونیستی نیز افزایش یابد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها