الهه منصوریان، دختر 26 ساله ووشوی ایران یکی از سه قهرمان طلایی تیم زنان در مسابقات جهانی 2017 کازان روسیه بود.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۰۷

او که مثل خواهر بزرگترش(شهربانو) با مدال طلا از روسیه بازگشت، از بی‌توجهی به ووشو گلایه‌مند است. الهه دومین طلا و چهارمین مدالش را در رقابت‌های سبک وزن جهانی در کازان گرفت.

او می‌گوید: برای نخستین‌بار ووشوی ایران در جهان قهرمان شد و اگر ورزش‌های دیگر قهرمان جهان می‌شد همین برخوردی را که با ما کردند با آنها هم انجام می‌دادند؟ فوتبال را مثال نمی‌زنم اما اگر تکواندو قهرمان جهان می‌شد، برای آنها همین قدر پاداش در نظر می‌گرفتند؟ حرف من روی پاداش نیست فقط می‌خواهم شأن کارمان حفظ شود.

منصوریان در ادامه انتقادهایش خطاب به مسئولان ورزش می‌گوید: ووشو برایتان ارزش ندارد، بگویید برویم تکواندو کار شویم. من، خواهرانم و همه ملی‌پوشان ووشو این ورزش را دوست داریم که برای موفقیتش زحمت می‌کشیم.

با درخشش خواهران منصوریان تمامی اهالی ووشوی جهان این سه خواهر را می‌شناسند و طبق گفته الهه حضور سه خواهر قهرمان ووشو برای خیلی از علاقه‌مندان به این رشته در جهان جالب است. او می‌گوید: در همین مسابقات روسیه که من و شهربانو حضور داشتیم و قهرمان شدیم،‌ گزارشگر روسی بارها به موفقیت ما دو نفر اشاره کرد و این موضوع را بی‌نظیر دانست. امیدوارم سهیلا نیز بتواند در مسابقات جام جهانی پیش‌رو طلا بگیرد تا هر سه خواهر امسال طلا داشته باشیم.

او ادامه می‌دهد: خیلی‌ها دوست دارند خواهر ما باشند. مریم هاشمی که خودش چهار مدال طلای جهانی دارد، به ما می‌گفت ای کاش او هم خواهر ما بود. مطمئن باشید اگر یک خواهر دیگر داشتیم، او هم قهرمان ووشو می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها