پلیس و کلانتری هوشمند

سال گذشته مردم چند بار به کلانتری ها مراجعه کرده اند؟

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به سامانه جامع پیامکی، گفت: سال گذشته 24 میلیون بار مردم به کلانتری و پاسگاه مراجعه کردند که امسال شش میلیون از مراجعات را از طریق این سامانه کاهش می دهیم هر فردی با کلانتری تماس گرفته خواسته وی در سامانه ثبت و پیامک به طرف مقابل ارسال می شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۲۸
سال گذشته مردم چند بار به کلانتری ها مراجعه کرده اند؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار شرفی تصریح کرد: سامانه بایگانی اسناد از دیگر سامانه های این نسخه است که پیش از این سنتی و فیزیکی بود که فرسوده و جا به جا می شدند اما این سامانه برای افزایش اشراف اطلاعات و سهولت در روند رسیدگی به پرونده ها و کاهش روش دستیابی به اسناد و هزینه ها رونمایی شد. وی گفت که از این طریق به تمام اسناد به صورت الکترونیکی دست می یابیم.

وی افزود: سامانه تحلیل جرائم نیز به راحتی اطلاعات جرائم زمان و نوع و مکان آن را اعلام می کند. سامانه هوشمند گشت های انتظامی نیز براساس داده ها، به جغرافیای جرم دست می یابیم و از همه جرائم ، جرم های 12 گانه را پیش بینی کرده ایم که به صورت آن لاین نمایش داده می شود. در ضمن روی نقشه نشان داده می شود که 110 چند تماس در کدام مناطق جغرافیایی داشته و چه اقداماتی انجام شده است.

رئیس پلیس پیشگیری به آغاز به کار سامانه پلیس هوشمند در این پلیس اشاره کرد و گفت: این سامانه به بهره برداری رسیده که پیش از این 197 را داشتیم و تماس های کنترلی 110 نیز فعال بود که اکنون این سامانه پیش بینی شده کنترل فرآیند انجام کار در درون کلانتری ها را رسیدگی می کند.

سردار شرفی گفت: در عین حال ایستگاه های سیاری پیش بینی شده تا سرعت عمل پلیس را بالا برده و بتوانیم عوامل های جرم را تعقیب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها