راز قتل زن میانسال پس از 28 سال سر به مهر ماند

بعد از گذشت 28 سال از قتل زنی میانسال در شرق تهران و شناسایی نشدن قاتل، اولیای‌دم مقتول درخواست دیه از بیت‌المال کردند.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۱۷
راز قتل زن میانسال پس از 28 سال سر به مهر ماند

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زنی جوان با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران اعلام کرد 28 سال پیش مادرش به قتل رسیده و تاکنون عامل جنایت بازداشت نشده است. من و خانواده‌ام با توجه به پیدا نشدن متهم فراری، از بیت‌المال درخواست دیه داریم.

با شکایت این زن، با دستور بازپرس منافی‌آذر، پرونده برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد تا درباره شکایت این زن تحقیق شود.

شاکی با حضور در پلیس آگاهی به افسر تحقیق گفت: من و خانواده‌ام 31 سال پیش در خانه‌ای حوالی خیابان دردشت تهران زندگی می‌کردیم. سال 65 پدرمان فوت شد و مادرمان زندگی‌مان را تامین می‌کرد. سوم خرداد سال 1368، مادرم برای انجام کارهای خانه از طبقه دوم به طبقه اول ساختمان رفت. من هم در طبقه دوم بودم. زمان کوتاهی از حضور مادرم در طبقه اول نگذشته بود که فریاد و کمک‌خواهی مادرم را شنیدم. سراسیمه از پله‌ها پایین آمدم و به طبقه اول رفتم. همان موقع مردی جوان را دیدم که با در دست داشتن چاقوی خون‌آلود از راهرو بیرون رفت و وارد حیاط شد. وارد اتاق شدم که دیدم ضربه‌های چاقو به گلوی مادرم اصابت کرده و او غرق در خون کف اتاق افتاده است.

شاکی ادامه داد: با فریادهایم همسایه‌ها به مقابل خانه‌مان آمده و همراه آنها مادر زخمی‌ام را به بیمارستان منتقل کردیم. ماموران محله‌های اطراف را جست‌وجو کردند، اما موفق به یافتن ضارب فراری نشدند. مادرم به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرد. با گذشت 28 سال تاکنون ردی از قاتل او به‌دست نیامده است. لذا درخواست پرداخت دیه از بیت‌المال داریم.

با توجه به گفته‌های این زن، او مدارکی درباره مرگ مادرش را در اختیار پلیس قرار داد که نشان می‌داد، مادرشان در سال 68 به قتل رسیده و گفته‌هایش صحت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها