وبسایت Mobile Choice هر سال بر اساس رای کاربران بریتانیایی بهترین محصولات هوشمند را انتخاب و معرفی می‌کند. امسال نیز این وبسایت نتایج رای مردم درباره بهترین گوشی هوشمند، بهترین گوشی میان رده، بهترین گوشی مقرون به صرفه و بهترین ساعت هوشمند سال 2017 را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۳۲
گلکسی اس 8 بهترین گوشی هوشمند سال 2017 به انتخاب مردم + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل ااز دیجی رو، امسال جایزه بهترین گوشی هوشمند و بهترین دوربین به سامسونگ گلکسی اس 8 تعلق گرفت. در ماه آپریل و با معرفی پرچمدار جدید سامسونگ نگاه اکثر علاقه‌مندان به دنیای محصولات هوشمند به اس 8 جلب شد. طراحی جدید و زیبا و صفحه نمایش فوق‌العاده در کنار سخت افزار قدرتمند باعث شده تا مردم علاقه زیادی به پرچمدار سری اس سال 2017 سامسونگ داشته باشند.

در بخش بهترین گوشی میان رده اما یک محصول هواوی جایزه سال 2017 را از آن خود کرد. هواوی انر 9 به انتخاب کاربران بریتانیا به عنوان بهترین گوشی میان رده امسال انتخاب شد. مشخصات خوب، دوربین دوگانه با کیفیت، بدنه زیبا و مقاوم در کنار قیمت مناسب همه دلایلی بودند که باعث موفقیت میان رده هواوی شدند.

در بخش بهترین گوشی مقرون به صرفه موتورولا موتو ای 4 بهترین گوشی مقرون به صرفه سال 2017 انتخاب شد. این گوشی از مشخصات خوبی بهره می‌برد و قیمت 150 یورویی میان رده موتورولا باعث شده تا این گوشی از نظر مردم بریتانیا به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی سال انتخاب گردد.

اما اپل نیز در سال 2017 نماینده‌ای در این جمع دارد. در بخش گجت‌های پوشیدنی، ساعت هوشمند اپچ واچ 2 به عنوان بهترین ساعت هوشمند و دستبند سلامتی انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها