تور کنسرت‌های شهرام ناظری در اروپا

برنامه کامل تور اروپایی کنسرت‌های گروه «دستان» با حضور تعدادی از شناخته‌شده ترین هنرمندان موسیقی کشورمان و خوانندگی شهرام ناظری اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۴۹

به گزارش مهر، گروه موسیقی دستان با هنرمندی حمید متبسم نوازنده تار و سه تار، حسین بهروزی نیا نوازنده بربط، سعید فرج‌پوری نوازنده کمانچه، پژمان حدادی نوازنده تمبک و سازهای کوبه‌ای و بهنام سامانی نوازنده سازهای کوبه‌ای از اوایل آذر امسال تور کنسرت‌های اروپایی خود را به خوانندگی شهرام ناظری آغاز می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، گروه احیاشده دستان، 4 آذر در کلن، 5آذر در برلین، 11 آذر در بروکسل، 13‌آذر در گوتنبرگ و 14 آذر در استکهلم، تور کنسرت‌های خود را برگزار می‌کند. در این کنسرت‌ها که به خوانندگی شهرام ناظری میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی است، ضمن اجرای آثار منتخب گروه دستان و شهرام ناظری، قطعات جدیدی از ساخته‌های سعید فرج‌پوری نیز اجرا می‌شود.

گروه دستان تصمیم دارد پس از برگزاری تور کنسرت‌های اروپایی خود، اجراهای زنده‌ای را نیز در تهران و شهرستان‌ها برگزار کند که طبق گفته دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه‌ها، اطلاعات آن در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها