وزیران کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اولین وزیران دولت دوازدهم هستند که این هفته با حضور در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به سوال‌های نمایندگان پاسخ می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۵۳

به گزارش ایرنا، براساس دستور هفتگی مجلس، سوالهای هشت نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان از عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور این هفته در مجلس بررسی میشود.

همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این هفته با حضور در مجلس به سوال مشترک جلال محمودزاده و عبدالکریم حسینزاده، نمایندگان مردم مهاباد، نقده و اشنویه (یک سوال) و حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه (یک سوال) پاسخ میدهد.

بر همین اساس، روزنامه جامجم در گفتوگو با حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان درباره علت سوال از وزیر کشور پرسید که وی در پاسخ، تقسیمات استان را به عنوان دلیل سوال از رحمانی فضلی بیان کرد.

همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در گفتوگو با جامجم درباره علت سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: فرصتهای شغلی از سوی اتباع بیگانه اشغال شده و این در حالی است که هموطنان ما از دستیابی به این فرصتها محروم هستند. اتباع بیگانه در بسیاری از مشاغل فعالند و خود را متخصص این امور میدانند و زمانی که مشغول انجام پروژهای هستند، هیچ ایرانی را در آن مشارکت نمی‌‌دهند. همین مساله باعث شده بسیاری از هموطنان ما از کار بیکار شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها