دکتر علی‌عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی، دکتر حمید شاه‌آبادی را به سمت معاون صدای رسانه ملی منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۷۹

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما، دکتر علی‌عسکری در این حکم، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند سرکار خانم آبروانی در مدت تصدی معاونت صدا، دکتر حمید شاه‌آبادی را به ارتقای سطح کیفی برنامه‌های رسانه رویاپرداز رادیو با هدف گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در میان آحاد جامعه، ایجاد فضای مطلوب برای تاثیرگذاری، حفظ و ارتقای مرجعیت این رسانه در میان مردم در جهت تحکیم بنیان خانواده و افزایش سرمایه اجتماعی و فرهنگی کشور، همچنین فزون‎بخشی در بهره‌برداری از گستره فضای مجازی به عنوان محیطی مستعد و پرمخاطب در مقابله با نفوذ جبهه فرهنگ منحط غربی، توصیه کرده است.

قائم مقام رئیس رسانه ملی در مراسم تکریم و معارفه معاون صدا با تاکید بر ظرفیت‌های رادیو در گفتمان‌سازی، از اهمیت شناخت مخاطب و توسعه رادیو سخن گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان موسوی مقدم در این مراسم با بیان این که در عصر تعدد رسانه‌ها، اثرگذاری رادیو از بین‌نرفته و همچنان دوام و قوام دارد، گفت: یکی از اسرار این اثرگذاری قدرت سحرآمیز کلام و بیان است که هم مخاطب را اقناع می‌کند، هم متنوع و قابل توسعه است و هم ذات هنری‌اش در جان و دل می‌نشیند و ذهن مخاطب را تسخیر می‌کند بدون آن که باقی شئونات هنر از اثرش کم کند.

دکتر حمید شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی نیز در این مراسم با تاکید بر این که رادیو رسانه شنیداری است و باید همه توانایی‌های آن بروز و ظهور یابد، عنوان کرد: باید برای پیشرفت رادیو در سه عرصه محتوا، فنی و معیشت کارکنان گام برداشت.

وی افزود: در عرصه محتوا پرچم شفافی برای تحول داریم و رادیو مستعدترین رسانه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» است. معاون صدا با اشاره به موارد تاکید شده در پیوست حکم رئیس سازمان تصریح کرد: باید ذیل تک‌تک این ماموریت‌ها مشخص شود رادیو باید به چه افقی برسد و برای رسیدن به این افق چه اقداماتی باید انجام گیرد.

نسرین آبروانی نیز در این نشست با قدردانی از مدیران و کارکنان رادیو، افزایش مخاطبان رادیو را مدیون تخصص و تعهد مدیران شبکه‌های رادیویی دانست و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید شاهد تحول و پیشرفت در این حوزه باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها