کمپانی اپل امشب و در جریان کنفرانس اختصاصی از نسل جدید ساعت هوشمند خود موسوم به اپل‌واچ رونمایی کرد. این محصول جدید که اپل‌واچ Series 3 نام دارد از طراحی مشابهی با مدل‌های قبلی خود برخوردار بوده، البته به یک ویژگی جدید و مهم یعنی پشتیبانی از ارتباط سلولار مجهز شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۳۶
از نسل سوم اپل‌واچ با قابلیت برقراری تماس‌های صوتی رونمایی شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، مهندسان اپل همچنین در این ساعت از یک اسپیکر داخلی برای استفاده بهتر از دستیار دیجیتالی سیری استفاده کردند و علاوه‌بر ارتقای قطعات داخلی، امکان پخش زنده موزیک را نیز به این ساعت اضافه کردند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از طریق این ساعت، تماس‌های صوتی برقرار کنند و یا موزیک‌های مورد نظر را به‌صورت زنده، گوش دهند.

اپل بر روی قابلیت‌های ردیابی سلامتی و تناسب اندام تمرکز ویژه‌ای داشته و براساس گفته‌های جف ویلیامز در حین معرفی، اپل‌واچ Series 3 به به یک سنسور ضربان قلب جدید مجهز شده است. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده که به محض بالا آمدن مچ دست کاربر، ضربان قلب لحظه‌ای فرد بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود. همچنین، این ساعت قادر است ضربان قلب پایه فرد را نیز به‌طور مداوم، محاسبه کند.

از طرفی دیگر، اپل در تلاش است تا قابلیت شناسایی علامت‌های مربوط به فیبریلاسیون دهلیزی قلب را به این ساعت اضافه کند که البته شرکت‌های رقیب همانند فیت‌بیت نیز پروژه‌های مشابهی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

در خصوص ویژگی‌های سخت افزاری این ساعت نیز باید گفت که اپل از نمایشگر اپل‌واچ Series 3 به عنوان آنتن ارتباط سلولار استفاده کرده و از تراشه W2 نیز که از مصرف انرژی پایینی در حین برقراری ارتباط از طریق وای‌فای و بلوتوث بهره می‌برد، استفاده کرده است. تیم کوک در این کنفرانس عنوان کرد که میزان فروش ساعت‌های هوشمند این شرکت، با افزایشی 50 درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه بوده و هم اکنون اپل به عنوان برترین تولیدکننده ساعت‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود.

این ساعت در رنگ‌های طلایی، نقره ای و خاکستری به همراه کیس‌های سرامیکی در رنگ‌های سفید و خاکستری عرضه خواهد شد. قیمت مدل استاندارد این ساعت برابر با 329 دلار تعیین شده و مدل LTE نیز با قیمت 399 دلار به فروش خواهد رفت. پیش فروش این محصول از 15 سپتامبر آغاز خواهد داشت و عرضه آن نیز از 22 سپتامبر کلید خواهد خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها