شهردار تهران خبر داد:

برنامه‌ شهرداری در جهت تقویت موضوعات فرهنگی و هنری

به دلیل برنامه‌ها در روز گذشته نتوانستم در جلسه هیات دولت حضور یابم که ان‌شاءالله از جلسه بعدی در خدمت دوستان خواهم بود.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۸۸
برنامه‌ شهرداری در جهت تقویت موضوعات فرهنگی و هنری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازخبرنگاران جوان؛ محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم بازگشایی موزه استاد علی‌اکبر صنعتی اظهار داشت: در دوره جدید شهرداری تهران توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد و علاوه‌بر افتتاح موزه امروز، فردا نیز موزه‌ای تحت عنوان نقش‌های قدیمی در پایتخت راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: بودجه و رویکرد برنامه‌ها در شهرداری در جهت تقویت موضوعات فرهنگی و هنری خواهد بود و تحول در این زمینه ایجاد می‌شود.

نجفی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با قرائت سوگندنامه شهردار در شورای شهر و انتصاب 4 معاون جدید تا ظهر امروز گفت: ان‌شاءالله همه مدیران و کارکنان شهرداری، بهشتی خواهند بود و جابه‌جایی امری طبیعی است و همچنین مدیر اصلی که در یک سازمان تغییر کند، تغییرات در مدیریت با برنامه‌های جدید و با سلیقه مدیر و مطالبات مردم صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران اضافه کرد: البته زمانی که تغییر در مدیریت‌ها بخواهد انجام شود قبل از آن به مدیر مربوطه اطلاع داده شده و سپس به مدیر جدید اعلام می‌شود.

وی در مورد سوگندنامه شهردار تهران در شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر از روز اول باید نسبت به مسئولیت‌های خود سوگند یاد کنند که البته در مورد شهردار چنین چیزی نبود و این ابتکار شورای شهر است که به نظرم کار خوبی به شمار می‌رود که کسی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرد، قسم یاد کند و در طول خدمت همواره متوجه آن باشد.

نجفی در مورد غیبت روز گذشته‌اش در هیأت دولت علی‌رغم دعوت به این جلسه گفت: از حسن نظر دوستان در این زمینه تشکر می‌کنم، البته به دلیل برنامه‌ها در روز گذشته نتوانستم در این جلسه حضور یابم که ان‌شاءالله از جلسه بعدی در خدمت دوستان در هیأت دولت خواهم بود.

شهردار تهران ادامه داد: البته مطالبه خاصی در این زمینه ندارم، ولی آنچه مسلم است حضور در این جلسات سبب هماهنگی‌های بیشتر و تسریع در کارها خواهد شد.اگر شهرداری در جریان سیاست‌های دولت باشد بسیار مؤثر است و این مسائل به نفع دولت، مردم و شهرداری خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها