مهدی صبایی گفت: برخلاف عقیده بسیاری که می‌گویند آثار تلویزیونی بی‌محتوا شده، من این نظر را ندارم و معتقدم آثار سینمایی امروزه خیلی بی‌محتوا شده و سریال‌های تلویزیونی‌مان با کیفیت بهتری تولید می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶۰

این بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با فارس افزود: در حال حاضر سینما طوری شده که فقط لباس‌های بازیگران تغییر می‌کند و همگی‌شان یکسان هستند و اگر اسم فیلم را ندانید، فکر می‌کنید همان فیلمی است که دو هفته پیش آن را دیدید.

وی با اشاره به کیفیت سریال‌های تلویزیونی تصریح کرد: کیفیت سریال‌ها به کارگردان و قصه ارتباط مستقیم دارد. برخی افراد کارهایی می‌سازند که برای خودشان برند هستند و همیشه مخاطب دارند.

صبایی بیان کرد: متاسفانه تعدادی افراد همین طوری و به واسطه تله‌فیلم‌ها وارد تلویزیون شدند و کیفیت آثار تلویزیونی را پایین کشیدند.

صبایی درباره حضورش در سریال «روزگار جوانی» و موفقیت این سریال به عنوان اولین سریالی که در آن نقش آفرینی کرده بود، گفت: این سریال برای اولین بار پنج جوان ایرانی را از پنج نقطه کشور دور هم جمع کرده بود که هر کدام از یک قومیت بودند. ترک، کرد، اصفهانی، تهرانی و جنوبی در کنار هم جذابیتی ایجاد کرده بود و کلیت گروه طوری بود که کار خوبی را در آن برهه از زمان رقم زد و توانست افراد زیادی را از دل این کار به سینما معرفی کند.

بازیگر سریال «دولت مخفی» ادامه داد: هنوز «روزگار جوانی» را خیلی دوست دارم و معتقدم همه افراد در این کار، ‌حرفه‌ای بودند. حتی چندی پیش که سریال دولت مخفی در حال پخش بود، مردم هنوز هم در کوچه و خیابان مرا با روزگار جوانی می‌شناختند و کار جدیدم را آنقدر دوست نداشتند!

این بازیگر با بیان خاطره‌ای از روزهای بازی در سریال روزگار جوانی نیز عنوان کرد: یادم است برای بازی در این سریال زبان کردی بلد نبودم و برای ادای درست لهجه تمرین‌های زیادی داشتم. پدرم کرمانشاهی و مادرم ترک بود، پدرم را که از دست داده بودم و فقط یک عمه داشتم که می‌توانستم با او تمرین کنم. از طرفی کردها دوست دارند لهجه‌شان خوب ادا شود و می‌خواستم رضایتشان را جلب کنم و به همین دلیل استرس هم داشتم. همین شد تا قبل از پخش سریال در کوچه و خیابان با لهجه کردی حرف می‌زدم و می‌دیدم که مردم از من می‌پرسیدند شما اصالتا کرد هستی؟ و همین سوالشان مرا خوشحال می‌کرد که خیالم راحت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها