کاوه رضایی درخشش خود را در لیگ بلژیک شروع کرده است. او این هفته موفق شد دو گل برای شارلوا بزند و یک گل هم بسازد. این درخشش کاوه باعث شد خیلی به چشم بیاید.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۹۶

حالا او در این باره می‌گوید: «اول از همه باید بگویم خیلی خوشحالم که برای تیمم موثر واقع شدم و توانستم دو گل به ثمر برسانم. ولی مهم‌تر از گلزنی، خوشحالم که تیمم توانست پیروز شود؛ چون پیروزی مهمی را کسب کردیم.» او درباره فضای حاکم در شارلوا می‌گوید: «با اعتماد به نفس زیادی به شارلوا آمده‌ام. خیلی مثبت‌اندیش بودم و از تصمیمی که گرفتم خوشحالم. با وجود مشکل زبان، هم‌تیمی‌هایم استقبال خوبی از من کردند. من روز به روز احساس بهتری پیدا کردم و در تیم جا افتادم.»

کاوه درباره اثبات خود در این باشگاه بلژیکی حرف‌های جالبی می زند: «وقتی به شارلوا پیوستم، خیلی‌ها در ایران به این تصمیم من خرده گرفتند و وقتی برخی از مردم دیدند من دو بازی اول را از روی نیمکت ذخیره‌ها شروع کردم، به انتقاد از من پرداختند و گفتند ‌استقلال را ترک کردم که نیمکت‌نشین شوم. خوشحالم که خودم را در زمین مسابقه ثابت کردم و نشان دادم ترک تیم فوتبال استقلال و پیوستن به شارلوا، تصمیم درستی بود.»

او تشبیه جالبی از وضعیتش در ترکیب شارلوا می‌کند: «من در ترکیب تیم، مثل یک ماهی در آب هستم و امیدوارم همین طور هم ادامه‌ دهم و با حمایت هم تیمی‌هایم و مربی، روند خوبم را ادامه‌ دهم.»

کاوه درباره حضور در تیم ملی می‌گوید: «همیشه برایم افتخار است که برای تیم‌ ‌ملی کشورم بازی کنم و از پیراهن و پرچمم دفاع کنم. امیدوارم جزئی از تیمی باشم که به جام جهانی می‌رود تا بتوانم در جام جهانی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را همراهی کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها