به مناسبت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) ویژه برنامه «زلال معرفت» از رادیو ایران پخش می شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۸۴
آشنایی با اهل بیت رسول الله (ص) در زلال معرفت

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، این برنامه روایت داستانی است در قالب اجتماعی که با دو گره روبرو می شود، محمد کارمند بانک می باشد ایشان زندگی ساده ای دارد اما از زندگی خود راضی است در بانک پیرزنی به ایشان مراجعه می کند و از او مطالبه کار غیر قانونی می کند، محمد به هیچ عنوان زیر بار این مورد نمی رود، اولین گره داستان با روبرو شدن این خانم و آشنا بودن با خانواده ایشان می باشد.

پخش آیتم به رنگ ایمان (در این بخش رابطه بین مشکل گشایی و حدود آن از نگاه و منظر امام باقر علیه السلام در قالب بسته صوتی ترکیبی با کارشناسی دکتر افروز پخش می شود).

در ادامه روایت داستان اینگونه است که در برخورد با مراجعه کنندگان این کارمند بانک با ارباب رجوع می باشد گره دوم اینجا می باشد که اتفاقات خاص برای ایشان می افتد و...

پخش آیتم قدری تفکر (در این بخش حدیث امام باقرعلیه السلام که فرمودند در کار خود، [فقط] با کسانی مشورت کن که از خدا می ‏ترسند این بخش در قالب بسته صوتی ترکیبی با کارشناسی دکتر محمد برمایی پخش می شود) پایان بخش این برنامه با صلوات امام باقر علیه السلام می باشد.

زلال معرفت به تهیه کنندگی حسین معصومی، گویندگی میثم نیکنام، آیتم سازی وحید بیات
و عبدالله علایی، با کارشناس حضوری برنامه دکتر برمایی، دکتر افروزو نویسندگی مهدی رسولی فردا سه شنبه ساعت 22:05 شب از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها