در راستای سیاست های ضد ایرانی

ادعای جدید بحرین علیه ایران

قاسمی: دولت بحرین بار دیگر به فرافکنی و ادعاهای ناروا روی آورده است

سخنگوی وزارت امور خارجه با رد ادعای جدید بحرین برضد ایران، به دولتمردان آن کشور توصیه کرد فرافکنی و تلاش برای به انحراف کشاندن اعتراضات مردمی را کنار بگذارند.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۹۰
قاسمی: دولت بحرین بار دیگر به فرافکنی و ادعاهای ناروا روی آورده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی ضمن رد ادعای جدید وزارت کشور بحرین در مورد مداخله و ارتباط نهادهای ایران در مشکلات داخلی آن کشور، تمامی این اظهارات را بی اساس و مضحک دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه مروج خشونت و اقدامات بی ثبات کننده در کشورهای همسایه از جمله بحرین نبوده است.

قاسمی افزود: همزمان با افشاگری سازمان های حقوق بشری پیرامون وجود شکنجه گسترده علیه زندانیان سیاسی در زندان های بحرین، بار دیگر دولت بحرین به فرافکنی و ادعاهای نا روا، دروغ و غیر قابل اثبات روی آورده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه به حاکمان بحرین توصیه کرد سرکوب، شکنجه و تلاش برای منحرف کردن اعتراضات مسالمت جویانه مردم بحرین، هم چنین روش های شکست خورده امنیتی و استمداد از نیروهای نظامی و امنیتی بیگانه را به کناری نهاده و اختلافات با قاطبه مردم معترض خود را از طریق گفت و گو ، تعامل و روش های مدنی و آشتی جویانه حل و فصل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها