رئیس ستادکل نیروهای مسلح، رای قاطع مجلس به وزیر دفاع را پشتوانه نیروهای مسلح، بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور دانست و تاکید کرد: این رای نشان داد همه مردم و نمایندگان پای اقتدار دفاعی نظام ایستاده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۳۱

به گزارش سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح ‌در مراسم تودیع و معارفه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که وزارت دفاع و کارکنان این مجموعه در دوره جدید باید در مسیری حرکت کنند که نسبت به دوره گذشته رشد و پیشرفت چشمگیری را شاهد باشیم، گفت: در مساله صنعت دفاعی تاکید فرمانده معظم کل قوا بر مساله کیفیت، کمیت، زمان و قیمت محصولات است و اگر محصولات دفاعی وزارت دفاع این ویژگی‌ها ر‌ا نداشته باشد، ما را به ‌‌هدف بازدارندگی و اقتدار دفاعی نخواهد رساند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح‌ تلاش انقلابی و جهادی برای تامین اعتبارات نیروهای مسلح را از انتظارات فراروی وزارت دفاع برشمرد و گفت: انتظار می‌رود وزیر دفاع مانند یک فرد جهادی در سنگر از‌ پا ننشیند و دائما در این راه تلاش کند.

وی با قدردانی از پشتیبانی‌های دولت از نیروهای مسلح و اشاره به واقعیات شرایط تحریم و محدودیت‌های موجود در میزان اعتبارات نیروهای مسلح، افزود: نیروهای مسلح از اولویت‌های اصلی کشور هستند و در مقوله بودجه و اعتبارات انتظار است دولت محترم با حمایت‌های لازم، روند توسعه توان و اقتدار‌ دفاعی و انجام ماموریت‌های آنان را تسهیل کند.

امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع هم در مراسم معارفه خود با تاکید بر حمایت از محور مقاومت بویژه سرلشکر قاسم سلیمانی گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌‌ از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در حوزه‌های پدافندی، موشکی، دریایی، مرزبانی و سایر حوزه‌های حائز اهمیت با قدرت ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، حاتمی با بیان این‌که تمام اهداف و سیاست‌های دوره سردار دهقان تداوم خواهد یافت، گفت: در برنامه چهار ساله پیش‌بینی شده در حوزه موشکی، هوایی، پد‌افندی، رزم زمینی و... تلاش بیشتری خواهیم داشت تا قدرت و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها