رفتارهای دوگانه ایالات متحده در مبارزه با تروریسم ادامه دارد

حمایت جدید آمریکا از منافقین

تلویزیون آلبانی در گزارشی اعلام کرد: مخالفت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و با حمایت این کشور از گروه تروریستی منافقین روز به روز بیشتر و آشکارتر می شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۶۴
حمایت جدید آمریکا از منافقین

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، دوشنبه شب گذشته گزارشی در یکی از پربیننده ترین تلویزیون های آلبانی پخش گردید که در آن گزارشگر از حمایت های جدید آمریکا از گروهک تروریستی منافقین خبر می داد در این گزارش آمده است: مخالفت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و با حمایت این کشور از گروه تروریستی منافقین روز به روز بیشتر واشکارتر می شود، در تازه ترین این گونه مخالفت ها کنگره آمریکا از دولت عراق خواسته است تا برای برای جبران خسارت هایی که به 2700 عضو گروهگ تروریستی منافقین در دو اردوگاه پیشین اشرف و لیبرتی (داخل عراق) وارد شده است مبلغ 600 میلیون دلار به عنوان غرامت به اعضای این گروه که هم اکنون در آلبانی سکونت دارند پرداخت شود تاآنها بتوانند، هزینه های زندگی خود در آلبانی را تامین کنند.

در قطعنامه ای که به کنگره آمریکا ارائه شد پنج تن از نمایندگان کنگره از دولت عراق خواستند که غرامت اموال ساکنان کمپهای پیشین اشرف و لیبرتی را پرداخت کنند؛ چرا که این اموال در داخل عراق به سایر گروه ها و افراد منسوب به دولت عراق واگذار شده است.

در این قطعنامه آمده است طبق توافقات جهت ماموریت های مشترک ایالات متحده، عراق و سازمان ملل متحد در عراق مقرر گردیده است که پس از ترک گروه تروریستی منافقین از این دو اردوگاه (اشرف و لیبرتی)، اموال آنها توسط صاحبان آنها محافظت و یا فروخته می شود. در حالی که توسط دولت عراق این اموال بین نزدیکان خود تقسیم شده است.

ارزش این اموال شامل خودروها، ملک شخصی، آپارتمان ها و اموال دیگری که توسط آنها درطول اقامت در اردوگاه اشرف و لیبرتی ساخته شده است، حدود 600 میلیون دلاربراورد شده است.

تلویزیون آلبانی همچنین اعلام کرد: این موضوع برای کشور ما بسیار مهم است، چرا که اعضای گروه تروریستی منافقین هم اکنون در آلبانی زندگی می کنند، و باید هزینه های زندگی خود را در کشور ما به هر نحو ممکن تامین کنند بنابراین به نظر می رسد ورود 600 میلیون دلار به این کشور اقتصاد آلبانی را شکوفا خواهد کرد البته باید منتظر پاسخ دولت عراق بود که برای جبران این خسارت چگونه عمل خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها