رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان گفت: با افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) و پروژه‌های وابسته به آن و با احداث پروژه‌های در دست احداث سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان که سال‌ها مورد انتظار مردم و مسئولان بود در حال تکمیل است.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۳۰

به گزارش تسنیم،دانوش دمیریان با اشاره به طرح مراقبت از ایدز در بهارستان اظهار داشت: در اجرای طرح مراقبت ایدز در نظام شبکه و توسعه ادغام خدمات بهداشت باروری و اچ‌ای‌وی که از اردیبهشت امسال شروع کردیم اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: این آزمایش از مادران باردار در دوران بارداری در کلیه مراکز و پایگاه‌های تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان بهارستان اعم از خصوصی و دولتی به صورت رایگان انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان به غربالگری 2500 نفر از جمعیت 30 سال به بالا در بهارستان اشاره کرد و افزود: از زمان اجرای طرح ادغام خدمات بهداشت 2500 نفر با مراجعه به مراکز بهداشتی- درمانی بهارستان غربالگری شدند و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری 40 درصد از جمعیت تحت پوشش در این طرح مورد بررسی قرار گیرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان ضمن اشاره به ساخت مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در بهارستان گفت: طرح و نقشه ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز جامع سلامت شهید صبوری سلطان‌آباد و مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در یک مجتمع سه طبقه آماده شده و با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم به‌زودی شاهد احداث این پروژه مهم بهداشتی درمانی خواهیم بود.

دمیریان در پایان خاطرنشان کرد: از سال گذشته با افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) و پروژه‌های وابسته به آن و با احداث پروژه‌های در دست احداث، سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان که سال‌ها مورد انتظار مردم و مسئولان بود در حال تکمیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها