قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره این پرونده به جام‌جم گفت: پس از شناسایی مالک خودروی شاسی‌بلند، ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه او شدند که پیرمرد مدعی بود، همسرش چون پایش شکسته به خانه خواهرش در پرند رفته است. پسر و عروسش که هر دو معتاد هستند نیز چند روز است از خانه بیرون رفته‌اند و از آنها خبری ندارد. در این مرحله ماموران خانه او را بازرسی کردندکه سه سلاح شکاری از آنجا کشف شد. اطمینان یافتیم این پیرمرد در این دو جنایت نقش دارد. وی با دستور قضایی بازداشت شد و مورد تحقیقات قرار گرفت تا این‌که به قتل پسر و عروسش اعتراف کرد. با تحقیق از عامل جنایت، مشخص شد پسرخوانده‌اش راننده مسافربر بوده و مدتی هم به‌عنوان راننده در فرودگاه کار می‌کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۳۱

وی ادامه داد: در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد پسر جوان معتاد بوده و هشت سال پیش با دختر جوانی آشنا شده و با او ازدواج کرده است. عروس جوان هم پس از ازدواج، معتاد شده بود. متهم به‌دلیل اعتمادی که به فرزندخوانده‌اش داشته، سند خانه را به نام او ثبت کرده و حتی کارهای مربوط به واریزو برداشت حساب بانکی‌اش نیز در اختیار پسر‌خوانده‌اش بوده است. پیرمرد مدعی بود پسر خوانده‌اش به‌دلیل اعتیادی که داشته، او را اذیت می‌کرده و کتک می‌زده است. یک بار از او به‌خاطر آزارو اذیت‌هایش شکایت کرده بود که وی بازداشت شد، اما در ادامه رضایت داد. بار دیگر هم 5 مرداد امسال از وی شکایت کرد، اما دوباره رضایت داد و پسر جوان آزاد شد. در ادامه به‌خاطر اذیت‌های پسرخوانده‌اش تصمیم به کشتن وی می‌گیرد.

وی گفت: بنابراین سلاحی که 60 سال پیش آن را خریده بوده، زیر پتویی پنهان کرده و داخل اتاقش می‌برد. شامگاه 8 مرداد امسال، زمانی که پسر جوان به خانه می‌آید، شروع به فحاشی به پیرمرد می‌کند. او بعد با برداشتن سلاح به سمت پسر خوانده‌اش می‌رود، یک تیر به او شلیک می‌کند که به
ابرویش اصابت می‌کند.

سرپرست دادسرای جنایی تهران ادامه داد:عروس خانواده با شنیدن صدای تیر وارد سالن می‌شود. همان موقع پیرمرد تیری به قفسه سینه او شلیک می‌کند. بعد بازگشته و یک تیر به سر پسرخوانده‌اش و یک تیر هم به سر عروسش شلیک می‌کند و باعث مرگ هردو نفر می‌شود. چند ساعت بعد با اره برقی جسد پسر خوانده را داخل حمام تکه تکه می‌کند. شب بعد جسد تکه تکه شده او را در سطل‌های زباله چند خیابان پایین‌تر از خانه می‌اندازد. در ادامه سر او را آتش زده و در حاشیه خیابان شیخ‌بهایی می‌اندازد.

شهریاری افزود: جسد عروس را هم در حمام با همان اره برقی تکه‌تکه کرده و در سطل‌های زباله می‌اندازد و بعد سر بریده وی را هم می‌سوزاند و در همان جایی که سر سوخته پسرخوانده‌اش را گذاشته، قرار می‌دهد. عامل جنایت در ادامه تحقیقات اعلام کرده بود، زمانی که این دو قتل را انجام داده در سلامت روانی به سر می‌برده و چون آن دو معتاد بودند و همیشه او را اذیت می‌کردند، آنها را به قتل رسانده و از مرگ آنها ناراحت نیست. وی گفت: متهم به قتل طی تحقیقات خواستار آن بود که زودتر مجازات و اعدام شود. از دو جنایتی که انجام داده بود، پشیمان نبود و دچار عذاب وجدان نیز نشده است . حتی گفته بود برای این‌که هویت قربانیان فاش نشود، سرو صورت زوج جوان را به آتش کشیده است. او حتی می‌گفت به انگلستان تردد داشته و اگر می‌دانسته که ماجرای جنایت لو می‌رود و بازداشت می‌شود از کشور خارج شده و به انگلستان می‌رفت.

متهم دارای چهار لیسانس و از نظر روحی و روانی در سلامت کامل است و سابقه مصرف روانگردان هم ندارد، اما قرار است پزشکی قانونی سلامت روانی او را بررسی کند.

پیرمرد به اتهام مباشرت در قتل عمدی دو نفر و جنایت برمیت برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها