رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ناهماهنگی صندوق‌های بیمه‌ای با وزارت بهداشت در حوزه سلامت گفت: به هیچ وجه قابل تحمل نیست که کادر درمان حقوق و کارانه‌های خود را با تاخیر 9 ماهه دریافت کنند و من فکر می‌کنم این مشکل باید در خود دولت حل شود و رئیس‌جمهور اختلاف بین وزارت رفاه و بهداشت را تدبیر کند و چنانچه این کار صورت نگیرد، کمیسیون بهداشت مجلس با ارائه طرحی برای حل آن باید وارد عمل شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۰۰

دکتر علاءالدین بروجردی همچنین با اشاره به طرح تحول سلامت افزود: دکتر هاشمی با طراحی این طرح بزرگ بویژه برای اقشار محروم جامعه، شرایط جدیدی را فراهم آورد که رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

وی تاکید کرد: البته این طرح با وجود همه خدماتی که انجام داده، اما اشکالاتی دارد که در برنامه ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی این اشکالات مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم بروجرد گفت: یکی از این مشکلات هزینه بالای اجرای طرح است و با توجه به محدودیت منابع حتما نیاز به بازنگری دارد و با تمرکز روی اقشار کم درآمد، باید با آموزش پزشکان در تجویز دارو و درمان منطقی، از هزینه‌های غیرضروری برای بیماران بویژه در بخش دارو، آزمایش‌ها، رادیولوژی و ... جلوگیری و در منابع صرفه‌جویی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها