رضا کیانیان معتقد است تا اصلاح را از خودمان شروع نکنیم اتفاق مثبتی نمی‌افتد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۲۲

رضا کیانیان به‌دنبال حمایت از پویش از خودمان شروع کنیم با حضور در همایش دوچرخه سواری این پویش که با شعار برای هوای پاک شهر رکاب می‌زنیم برگزار شد، با اعضای این پویش همراه شد و مسیر بلوار کشاورز تا خیابان کریم خان را رکاب زد.

کیانیان درخصوص همراهی با این پویش گفت: من هم جزو مردم هستم و فکر می‌کنم تا زمانی که ما اصلاح را از خودمان شروع نکنیم، اتفاق مثبتی نمی‌افتد.

کیانیان در ادامه به تاثیرگذار بودن نقش مردم در حرکت‌های اجتماعی و ترویج رفتارهای صحیح اشاره کرد و یادآور شد: دوچرخه سواری را مردم شروع کردند و امروز به جایی رسیده‌ایم که شهرداری به حمایت مردم آمده؛ او همچنین افزود: قرار است با کمک شهرداری و پلیس راهور، پلیس دوچرخه‌سوار وارد شهر شود ـ مانند لندن که پلیس اسب‌سوار دارد ـ و این اقدام به‌دنبال حرکتی است که مردم با دوچرخه سواری در شهر باعث‌اش می‌شوند. اگر مردم دوچرخه‌سواری نمی‌کردند این اتفاق نمی‌افتاد. امروز شهرداری و پلیس از دوچرخه‌سواری حمایت می‌کنند.

کیانیان در بحث احترام به عابرپیاده و اصلاح رفتارهای ترافیکی شهروندان توسط هنرمندان پویش از خودمان شروع کنیم نیز گفت: برای اصلاح رفتارهای نادرست ترافیکی به هر دو زبان دوستانه و قانونی نیاز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها