خرید ظروف شکیل و در عین حال استاندارد برای منزل یا محیط کار از فروشگاه های معتبر، آن هم با قیمت مناسب، امروزه تبدیل به یکی از حساسیت هایی شده است که افراد توجهی ویژه ای به آن پیدا کرده اند.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۰۰
نت منزل؛ بازار  اینترنتی فروش ظروف و لوازم آشپزخانه

یکی از این مراکز معتبر فروشگاه اینترنتی نت منزل است که با جمع آوری انواع ظروف کریستال و چوبی بامبو از برند های معتبر، مجموعه کاملی برای شما فراهم نموده است تا با مشاهده و مقایسه هر کدام بتوانید بهترین ظروف را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

ظروف کریستال

اگر به دنبال ظروفی هستید که از لحاظ ظاهری در بالاترین جایگاه قرار می گیرند، بهتر است تمرکز خود را روی ظروف کریستال معطوف نمایید. البته ظروف شیک کریستالی از لحاظ کیفی نیز بسیار مطلوب هستند و در سراسر دنیا طرفداران بی شماری دارند.

مدت هاست که کریستال های سرب دار و به دنبال آن کریستال بدون سرب در تولید انواع ظروف پذیرایی و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند و زیبایی و کلاس را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند.

امروزه جدیدترین ظروف کریستال از برند های کوچک و بزرگ داخلی و خارجی در بازار موجود هستند و توجه به تمام آن ها می تواند وقت و هزینه زیادی به دنبال داشته باشد.

به همین دلیل توصیه می کنیم کریستال را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری کنید تا علاوه بر استفاده از تنوع و گوناگونی ظروف موجود، در نهایت کریستال اصل و باکیفیتی داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی "نت منزل" با ارائه زیباترین ظروف کریستال اعم از بشقاب، پیش دستی، شیرینی خوری، میوه خوری، شکلات خوری، قندان، استکان و فنجان کریستال مجموعه ای کم نظیر را برای شما فراهم آورده است.

علاوه بر آن کریستال های زینتی نظیر گلدان و شمعدان نیز در این فروشگاه موجود می باشند. این فروشگاه خرید اینترنتی ظروف کریستال را به شما پیشنهاد می دهد تا از هر نقطه ای در کشور عزیزمان ایران بتوانید به جدیدترین کریستال های درجه یک و با کیفیت دسترسی داشته باشید. برترین مارک های کریستال نظیر بوهیما چک و ایرنا لهستان با قیمتی بسیار مناسب در این فروشگاه عرضه می شوند.

ظروف چوبی بامبو چیست؟

امروزه ظروف غذا خوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، چرا که این ظروف می توانند تأثیر مستقیمی بر سلامتی شما و اعضای خانواده شما داشته باشند.

به همین دلیل شرکت های خلاق و کارشناسان زبده در سراسر جهان به دنبال ظروفی ایمن و بی خطر هستند تا بتوان از آن ها در شرایط گوناگون استفاده نمود. پس از سال ها تحقیق، بررسی و مقایسه انواع ظروف، بسیاری از این کارشناسان ادعا می کنند که ایمن ترین ظروف غذاخوری، ظروف ساخته شده از بامبو یا همان ظروف چوبی بامبو است.

این ظروف از گیاه بامبو ساخته می شوند و تقریبا تمام نیازهای آشپزخانه و سرو غذای شما را پوشش می دهند. وزن بسیار سبک ظروف چوبی بامبو و بی خطر بودن، آن ها را به انتخابی مناسب برای سرو غذا به خصوص برای کودکان تبدیل نموده است.

لازم به ذکر است که ظروف بامبو از همان ابتدا با استقبال خوبی مواجه شدند و علاوه بر آن ویژگی های مثبت این ظروف باعث شده است که استفاده از آن ها روز به روز افزایش یابد.

بامبو چه خاصیتی دارد؟

گیاه بامبو در میان تمام گیاهان از سریع ترین سرعت رشد برخوردار است به طوری که پس از کاشت تنها سه هفته طول خواهد کشید تا به باروری برسد. به همین دلیل آن را جزو غنی ترین منابع موجود روی کره زمین به حساب می آورند و محصولات نهایی بامبو از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار هستند.

اما ویژگی دیگر بامبو که باعث افزایش استقبال از ظروف چوبی بامبو شده است، مقاومت مثال زدنی آن است. عمر ظروف بامبو بسیار بلند است و بر خلاف سایر ظروف چینی و شیشه ای بر اثر سقوط از ارتفاع دچار شکستگی نمی شوند.

از سوی دیگر سرو مایعات داغ نظیر سوپ و آش نه تنها اثری روی بدنه چوبی آن ها نخواهد داشت، بلکه کوچکترین ماده خطرناکی به غذای شما منتقل نخواهد شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بامبو و ظروف تهیه شده از آن به صورت طبیعی از خاصیت آنتی باکتریال برخوردار هستند.

ظروف بامبو را از کجا بخرم؟

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر انواع کاسه، قاشق، چنگال، چاقو و بشقاب بامبو را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که ظروف چوبی بامبو از لحاظ ظاهری نیز ظروفی زیبا و مدرن محسوب می شوند و خود را به عنوان ظروف پذیرایی مناسب و شایسته مطرح کرده اند. امروزه در بسیاری از فروشگاه های مجازی و فیزیکی انواع شیرینی خوری، اردُو خوری، آجیل خوری، میوه خوری و سینی بامبو یافت می شود و شما با خرید اینترنتی ظروف بامبو تجربه ای تازه برای خود رقم می زنید.

یکی از این مراکز معتبر فروشگاه اینترنتی نت منزل است که با جمع آوری انواع ظروف چوبی بامبو از برندهای معتبر، مجموعه کامل برای شما فراهم نموده است تا با مشاهده و مقایسه هر کدام بتوانید بهترین ظروف بامبو را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

ارتباط با ما

تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، خیابان کاخ جوانان، پاساژ الغدیر، طبقه سوم، واحد2

02155353691

09360810909

Info@netmanzel.com

https://netmanzel.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها