پراکندگی شهرک های صنعتی عامل افزایش هزینه ها

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان گفت: شهرک های صنعتی پراکنده هزینه های زیادی را برای فعالیت صنایع در اهواز ایجاد کرده است و این هزینه ها مانع فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری و تولید می شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۵۳

اخلاق محمدیان اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی استان در بحث تامین آب رتبه اول کشور را دارد اما در این زمینه با کمبود مواجه هستیم. 51 شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان به میزان 1551لیتر بر ثانیه دارای آب است اما در این خصوص 856 لیتر بر ثانیه با کمبود آب مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان این‌که حدود 75 درصد از واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی استان، فعال هستند، گفت:تاکنون2هزار و 53 فقره قرارداد در شهرک‌های صنعتی منعقد شده که از این تعداد 1252 واحد به بهره‌برداری رسیده است. 938 واحد از واحدهای به بهره‌برداری رسیده در خوزستان فعال و 314 واحد نیز نیمه فعال یا راکد هستند.

رئیس هیات مدیره شرکت مارون پارس نیز اظهار کرد: این شرکت در تولید تجهیزات نفتی و پتروشیمی و فولاد فعالیت دارد که 12 نوع محصول تولید می کند.

امیر زمانی زاده عنوان کرد: تا قبل از سال 1391 دو شرکت مارون پارس در اهواز فعالیت داشت با ظرفیت تولید یک هزار و 500 تن و اشتغال 600 نفر که هم اکنون یک شرکت مارون پارس با تولید 600 تن و 30 نفر نیروی کار در حال فعالیت است.

وی گفت: تنها برگزاری کلاس های آموزشی کافی نیست و برای حل مشکل صنعتگران در استان باید راه حلی اندیشیده شود.زمانی زاده عنوان کرد: صنعت گران برای فعالیت های اقتصادی خود باید هزاران مشکل را از سر راه خود بردارند و بعد به فکر تولید باشند با این روند کار در استان نباید انتظار صادرات از تولید کنندگان در خوزستان را داشت.این تولید کننده عنوان کرد: با وجود دستورالعمل خرید داخلی از صنایع بسیاری از شرکت ها از تولید داخل خرید نمی کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها