محمودی: شهرام تا 2020 سرباز تیم ملی است

صعود مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران به بازی‌های جهانی بعد از سه پیروزی متوالی در رقابت‌های انتخابی اردبیل سبب شد تا بار دیگر بلندقامتان ایرانی نشان دهند سطحی فراتر از آسیا دارند.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۵۴

بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال درباره حضور قدرتمند تیم ملی در بازی‌های انتخابی 2018 جهان می‌گوید: صعود تیم ملی به مسابقات جهانی را تبریک می‌گویم، اما انتظار ما نیز همین بود. والیبال ایران بارها نشان داد فراتر از آسیاست و از حالا باید شرایط حضور پرقدرت در مسابقات جهانی فراهم شود. برگ برنده ایران در این مسابقات میزبانی بود که تماشاگران پرشور و خونگرم اردبیلی بخوبی تیم ملی را حمایت کردند. این صعود با اقتدار خط و نشانی برای تیم‌های آسیایی بود که تصور نکنند قدرت ایران به اندازه همان تیم زیر 23 سال است که چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا پنجم شد.

وی به برنامه‌های زیاد تیم ملی در سال آینده اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: علاوه بر مسابقات باشگاهی، سال آینده در رده ملی لیگ جهانی، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی را در پیش داریم. ضمن این‌که مسابقات باشگاه‌های آسیا و جهان هم در رده باشگاهی در راه است.

این پیشکسوت والیبال غیبت عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور در این مسابقات را فرصتی برای جوان‌ها می‌داند و می‌گوید: با این‌که جای دو بازیکن باتجربه تیم ملی بشدت خالی بود، اما فرصتی شد تا کولاکوویچ به بازیکنان مستعد و جوان‌تر هم میدان بدهد. این اتفاق طبیعی بود، چون باید به مرور نسل بعدی والیبال هم تجربه کسب کند.

محمودی درباره آخرین تصمیم برادرش، شهرام محمودی، برای بازگشت به تیم ملی می‌گوید: شهرام تصمیم گرفت به دلیل آسیب‌دیدگی از قسمت کمر استراحت کند. او با توجه به سن و سالی که دارد، حداقل می‌تواند تا المپیک 2020 به تیم ملی کمک کند و جایش هم در تیم خالی است. البته خودش تصمیم‌گیرنده است و باید انگیزه بازگشت هم داشته باشد، اما با شناختی که از او دارم، همواره خودش را سرباز تیم ملی می‌داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها