مسئولان فلسطینی معتقدند تیم آمریکایی که از سوی ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای حل پرونده فلسطین تعیین شده به شکل بی‌سابقه‌ای از رژیم صهیونیستی جانبداری می‌کند به همین دلیل شانسی برای موفقیت در این مأموریت ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۱۰

به گزارش روزنامه الحیات، احمد المجدلانی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین به این روزنامه گفت که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از تیم آمریکایی خواسته بود به دو سوال پاسخ دهند یکی این‌که چه موضعی در قبال راهکار دو دولت دارند و دیگر این‌که موضع آنها در خصوص طرح توسعه شهرک نشینی که بدون توقف در اراضی اشغالی جریان دارد، چیست؟ که تاکنون نتوانسته اند پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشند.

المجدلانی تأکید کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین نمی‌تواند به مذاکره‌ای بازگردد که هیچ پیش‌زمینه‌ای در آن وجود ندارد و همه چیز را از صفر شروع کند و افزود: نمی‌توان بدون داشتن پیش زمینه‌ای درخصوص راه‌حل دو دولت وارد مذاکره‌ای شد که از صفر شروع شده زیرا این نوع مذاکره از سوی اسرائیل مورد سوءاستفاده قرار خواهد گرفت تا پوششی برای توسعه شهرک سازی‌هایش باشد و دنیا را هم با ادعای وجود روند سیاسی برای حل پرونده
فریب دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها