پیمان قاسم‌خانی در جدیدترین گفت‌وگویش گفت: اسم مهران مدیری همیشه روی پیشانی من هست و هرجا می‌روم، مجبورم توضیحاتی درباره او بدهم. واقعا برایش آرزوهای خوب می‌کنم و امیدوارم فیلمش خیلی زیاد بفروشد. به هر حال او صاحب سبک است و به گردن کمدی ما حق دارد.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۱۸

به گزارش ایسنا، پیمان قاسم‌خانی شامگاه شنبه (14 مردادماه) مهمان چهارمین قسمت از سری جدید برنامه زنده اینترنتی سی‌وپنج به سردبیری و اجرای فریدون جیرانی بود. او در این برنامه، از فعالیت‌هایش به عنوان فیلمنامه‌نویس و کارگردان و همکاری‌اش با مهران مدیری، رضا عطاران، کمال تبریزی و پژمان جمشیدی سخن گفت.

او در بخشی از صحبت‌هایش درباره اختلافش با مهران مدیری بیان کرد: اختلاف من و مهران از آنجا شروع شد که دیگر حرف مشترک با هم نداشتیم و جنس کارهایی که انجام می‌دادیم، نزدیک هم نبود. من دوست داشتم در سینما کار کنم و از سریال خسته شده بودم. بارها پیشنهاد کردم که به سمت سینما برویم، اما آن تیم علاقه‌ای نداشتند. زمانی که من از آنها جدا شدم و به سمت سینما آمدم، آنها کار در شبکه نمایش خانگی را با قهوه تلخ آغاز کردند. از قبل از مرد هزار چهره و باغ مظفر، من می‌گفتم می‌خواهم از فضای سریال بیرون بروم.

همیشه می‌خواستم مستقل باشم و کاری را که خودم دوست دارم، انجام دهم. خیلی زیاد تبدیل شده بودیم به یک خانواده و همه کارهایمان را قرار بود با هم انجام دهیم و این چیزی نبود که من دوست داشتم. مهران دوست داشت من بمانم و خودم هم در یک مقطعی دوست داشتم برگردم، اما بعدها اختلافات و مسائلی پیش آمد که ترجیح دادیم دوست بمانیم، اما با هم کار نکنیم. اتفاق خاصی هم نیفتاده. هنوز سلام و علیکمان را داریم و همه چیز خوب و خوش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها