گزارش اسنپ از بورسیه‌ ۲ قهرمان ورزشی در طرح «مستقیم تا رویا»

دومین بورسیه‌ کاربران راننده بااستعداد اسنپ ۴۰۰ میلیونی شد

با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر کشور کمتر ایده ای در حوزه استارتاپ ها موفق بوده است اما اسنپ نه تنها در این زمینه الگویی سرافراز بوده بلکه میتوان ازآن به عنوان موفق ترین استارتاپ در کشور نام برد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۸۷
اسنپ نمونه ای موفق از استارتاپ ایرانی

حتما چند سالیست که این جملات به گوشتان خورده است : تا حالا با اسنپ کار کردی عالیه هم امنه هم راحت ، برای خانمها راننده خانم هستش و اینکه قیمتش مناسب تره میخوای ببینی برنامشو ببین راحت همه ماشینهای حاضر اطرافتو نشون میده.

طبق آمار وزارت ارتباطات دست کم 40 میلیون دستگاه هوشمند در ایران در دست مردم هست این یعنی 40 میلیون مشتری بالقوه اما کمترکسی توانسته است از این بازار برای درآمدزایی و همچنین اشتغالزایی استفاده کند.

اسنپ نه تنها در حوزه خدمات بلکه در حوزه اشتغال زایی نیز با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی موفق بوده است به طوری که کارمند هر سازمان و یا هر ارگانی هروقت که امکان کار داشته باشد اعلام آمادگی خود را از طریق نرم افزار موبایل خود برای جابجایی مسافر اعلام میکند و میتواند برای خود و خانواده اش در آمد کسب کند.

حتما تابلوهای استخدام راننده اسنپ را در خیابان دیده اید آن جوانان نیز مشغول به کاری هستند و برای تسهیل استخدام راننده برای اسنپ کار میکنند حلقه ای تمیز و مناسب برای ایجاد اشتغال.

از آنجا که این سرویس با استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی، سیستم‌های سنتی و قدیمی را به سیستم‌های مدرن ارایه خدمت بدل می‌کند، ارایه سرویس سریع‌تر و قیمت آن به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر خواهد بود و در نتیجه متقاضیان این خدمات هزینه کم‌تری پرداخت می‌کنند. همچنین براساس سیاست بنیان‌گذاران این استارت‌آپ، محاسبه هزینه در اسنپ همواره به نفع مسافران انجام می‌شود تا با اطمینان کامل و به صرفه‌تر از همیشه سفر کنند.

یکی از اثرات اسنپ در جامعه جدا از خدماتش این بوده که معنی استارتاپ را به طور واقعی به جامعه شناسانده است و باعث شده خیلی ها با ایده های متفاوت برای کسب درآمد در این زمینه به دنبال ارائه خدمات و درآمد باشند.

در چند وقت اخیر طبق آمارهای اعلام شده استفاده از این اپلیکیشن و راننده های بکار گرفته شده در مراحلی حتی با استقبال بی نظیری همراه بوده که بعضی آمار در مقاطعی نشان از افزایش 100 درصدی آن دارد.

امید است با حمایت مسئولان در حوزه استارتاپ و نمونه های موفق آن مانند اسنپ جامعه شاهد هر چه بیشتر شدن تاثیرات آنها بر روی اقتصاد و تعالی کشور عزیزمان باشد.

محمد بیک – جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها