شبکه رادیویی تهران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) ساخته های رسول صدرعاملی را مرور می کند.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۴۴
ولادت امام رضا (ع) با فیلم های رسول صدرعاملی در رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، مریم سادات آصفی تهیه کننده برنامه تهران در شب بامداد جمعه ها از مرور آثار سینمایی درباره امام رضا (ع) ساخته رسول صدرعاملی خبر داد و گفت: در کافه هنرِ تهران در شب، در بخش فیلم علاوه بر آمار فروش اکران ها و خبرهای سینمایی به فیلم های رسول صدرعاملی که برای امام رضا (ع) ساخته شده استمی پردازیم، فیلم «شب»، «هر شب تنهایی»، «در انتظار معجزه» و...

علاوه بر این؛ در بخش موسیقی کافه هنر هم علاوه بر اخبار موسیقی؛ غلامرضا صنعتگر، مهمانِ برنامه است، تعداد ترانه هایی که برای امام رضا (ع) خوانده اند، شکل گیریِ ترانه میشه ضامنم بشی و ماجرای تولدشان که با عنایتِ امام رضا (ع) بوده شنیدنی است.

تهیه کننده برنامه افزود: جشن تولد هم در برنامه خواهیم داشت، برای این شب زوجی را دعوت کردیم که چندین سال منتظرِ تولدِ فرزندشان بودند و بعد از 14 سال خداوند به آنها دوقلوی دختر و پسری را عطا می کند.

همچنین، بخش طنز برنامه با عنوان اخبار هفته «برداشت آزاد» طراحی شده است که ملینا زمانی مقدم کودکی است که اخبار هفته را در قالب طنز اطلاع رسانی می کند. بخش معرفی کتاب خواهیم داشت، با توجه به موضوع برنامه کتاب را معرفی می کنیم.

این برنامه در گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران تهیه و بامداد جمعه ساعت 12 همراه با آیتم هایی از جمله کافه هنر، اخبار هفته، برداشت آزاد، کاغذ رنگی، داستان شب و... تقدیم مخاطبان می شود.

لازم به ذکر است که این برنامه همراه با تعامل مخاطبان درباره موضوع برنامه و سوال از مهمان هم به صورت تلفنی و پیامکی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها