سامسونگ درصدد است تا در آینده ای نزدیک از فبلت پرچمدار خود از سری گلکسی نوت رونمایی کند. در این مدت شایعات و رندرهای متعددی از این محصول منتشر شده و حتی دعوتنامه های مربوط به رویداد رونمایی از نوت 8 هم ارسال شده اند؛ مراسمی که سامسونگ از واهمه هم زمانی با معرفی با آیفون 8 آن را زودتر از روند همه ساله برگزار می کند. و حالا نوت 8 موفق به کسب مجوز FCC شده است
کد خبر: ۱۰۵۷۶۴۰
گلکسی نوت 8 سامسونگ در 4 نسخه متفاوت عرضه می‌شود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، از آنچه در این رگولاتوری به ثبت رسیده نمی‌توان اطلاعات زیادی به دست آورد، چرا که قسمت اعظم اطلاعات محرمانه نگهداری می شود. اما آنچه جلب توجه می کند آن است که نوت 8 در چهار نسخه متفاوت عرضه می شود: نسخه جهانی که از اگزینوس 8895 برخوردار است، دو نسخه خاص آمریکا با اسنپدراگون 835 و یک نسخه بدون قابلیت های وایرلس.
این اطلاعات نشان می دهد که سامسونگ همان سیاستی که با گلکسی اس 8 داشته است را با نوت 8 نیز در سر دارد: به جای تولید گروهی از مدل های مختلف برای اپراتورهای مختلف، سامسونگ دو مدل تولید می کند: یک مدل برای اپراتورها و یک مدل هم مدل آنلاک. جالب آنکه فقط مدل ویژه اپراتور در کارخانجات سامسونگ در کره تولید می شود و سه مدل دیگر در کارخانه سامسونگ در ویتنام ساخته خواهند شد.
در مجموع، نوت 8 نسخه کمی بزرگ تر اس 8 است که از همان سخت افزار برخوردار است. تنها تفاوت در وجود دوربین دوال پشتی و همراهی قلم S Pen سری گلکسی نوت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها