معرفی «بفرمایید فلسفه» و «دوباره باید شد» در رادیو فرهنگ

کتاب «بفرمایید فلسفه» گفت‌وگو با برخی از بزرگ‌ترین فیلسوفان معاصر و کتاب «دوباره باید شد» (طنز فکرتان را عوض کنید!) یکشنبه یکم مرداد در برنامه چاپ اول رادیو فرهنگ معرفی می شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۵۵
معرفی «بفرمایید فلسفه» و «دوباره باید شد» در رادیو فرهنگ

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو فرهنگ، برنامه چاپ اول به معرفی تازه های نشر اختصاص دارد که روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰ پخش می شود.

به تازگی کتاب «بفرمایید فلسفه» شامل گفت‌وگو با بزرگ‌ترین فیلسوفان معاصر به همت نشر کرگدن انتشار یافته است.

این کتاب دربر دارنده‌ گفت‌وگو با برخی از بزرگ‌ترین فیلسوفان معاصر است. دیوید ادموندز و نایجل واربرتن در مجموعه مصاحبه‌هایی که ابتدا به شکل پادکست و سپس به شکل کتاب منتشر شد و اکنون شهرتی جهانی یافته است، مسائل زندگی روزمره را پیش‌ روی فیلسوفان قرار داده‌اند.
چاپ اول برای معرفی این کتاب با شیخ رضایی مدیر انتشارات کرگدن گفتگو می کند.

دوباره باید شد… (طنز فکرتان را عوض کنید!) عنوان کتابی است از علی درویش که در 168 صفحه و توسط انتشارات شرکت انتشارات سوره مهر در سال 1396 به چاپ رسیده است. به همین سبب بهاره برهانی (کارشناس مجری ) برنامه به منظور بررسی کتاب «دوباره باید شد… (طنز فکرتان را عوض کنید!)» با نویسنده کتاب گفتگو می کند.

این برنامه به تهیه کنندگی پرویز جمالی، کارشناسی بهاره برهانی و با اجرای حامد عباسی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ به روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها