سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران با تأکید بر توسعه فعالیت های کانون در مناطق استان گفت: کتابخانه‌های سیار روستایی در غرب استان مازندران ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۹۳

به گزارش تسنیم ،محمد علی یزدانشناس به طرح دو موضوع مالکیت زمین کانون در تملک شهرداری و توسعه فعالیت های کانون در روستاهای نور پرداخت و ادامه داد: عرصه زمین کانون پرورش فکری نور در تملک شهرداری بوده و این امر در عمل هرگونه ساخت و ساز و توسعه مکانی برای ارائه خدمات بیشتر در کانون را دچار مشکل می‌کند.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خواستار آن شد تا با عنایت ویژه فرماندار بتوان به نتیجه مطلوبی در جهت گسترش و نوسازی بنای کانون رسید.

یزدانشناس به فعالیت کتابخانه سیار روستایی کانون اشاره و تصریح کرد: گسترش و توسعه خدمات سیار روستایی در روستاها یکی از مهم ترین خدمات کانون برای بچه‌های روستایی است.

وی با بیان اینکه در صورتی که مسئولان شهری بتوانند وسیله نقلیه کتابخانه سیار روستایی را تأمین کنند، مجوز جذب و سایر موارد این مهم از سوی ادارهکل کانون مازندران انجام می‌گیرد، ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این طرح بتوان خدمات کانون را در روستاهای نور توسعه بخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها