یکی از برنامه های جدید گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران با عنوان «توشنبه» روی آنتن می رود که در طرحی نو به صورت نمایشی و طنز ، روزهای جمعه مخاطبان را شاد می کند.فضای برنامه نمایشی و اجرای برنامه نمایشی به دلیل فضایی که دارد بسیار متفاوت است. اجراها در این برنامه به صورت دیجیکال و تیپیکال است.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۲۰
همراهی رادیو تهران با محله رادیویی ها

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، برنامه با پخش آهنگی شاد آغاز می شود و کاراکترها از همان ابتدا به ایفای نقش می پردازند؛ علی زراندوز در نقش گوینده یک رادیو محلی، پیمان غریب پناه در نقش آقای درهمی میوه فروش محله و یاسر کطائیان در نقش چرخاننده پیشخوان الکترونیکی است.

قطعه های نمایشی شغل های مختلف و گفت وگوهای طنز و شاد بین مشتری و مغازه دار از بخش های شیرین و جذاب این برنامه است. در میان برنامه هم دلگرام های مخاطبان درباره موضوع برنامه خوانده می شود و در بخش خبری رادیو توشنبه، با عنوان خبری تازه در راه است به رویدادهای مهم روز اختصاص یافته است.

سبزی فروشی عمه منظر؛ با حضور گیتی معینی بازیگر تلویزیون و سینما اجرا می شود، عمه منظر زنی دست وپادار و چهل ساله که با پاک کردن و فروش سبزی و ترشی و مربا و...گذران زندگی می کند، زنی مطلع و خوش لحن که با مشتریان درباره مسائل مختلف جامعه صحبت می کند.

مخاطبان هم می توانند با شماره دلگرام برنامه 3000094 پیامک های خود را ارسال کنند. تلفن در قالب دلگو ارائه می شود، شماره تلفن های دلگو 22040530 و 22054088 که مخاطبان می توانند با برنامه در تماس باشند.

برنامه توشنبه کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران که جمعه ها از ساعت 18 تا 20 تقدیم فرهیختگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها