شبکه رادیویی تهران در برنامه «کتاب شب» کتاب‌های مشهور ایران و جهان به ویژه آثار درخواستی شنوندگانش را با صدای بهروز رضوی به صورت هفتگی پخش می کند.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۴۵
لالایی رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، برنامه «کتاب شب» هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود.

این برنامه که به بازخوانی داستان ها، رمان ها و کتاب های شاخص نویسندگان ایران و جهان می پردازد، می تواند در زمینه بازسازی نگاه جامعه به فرهنگ مطالعه و میزان آن در مقیاس عام، کمک فراوانی کند.

در قالب های اجتماعی نمی توان اندیشه ای فرهنگ ساز را به زور به جامعه تزریق کرد، اما با اشاعه آن از این طریق می توان راهی برای افزایش آگاهی مردم باز کرد.

از رمان ها و داستان هایی که به تازگی از این برنامه پخش شده است می توان به «امپراطور هراس» نوشته‌ جولی اُتساکا، کتاب «استاد عشق» خاطرات پروفسور محمود حسابی، «جنایت و مکافات» اثر ماندگار فئودور داستایوفسکی، «چمدان» نوشته سرگئی دولاتوف، برج کج اثر کاترین آن پورتر،«سکوت آسمان» نوشته رمانو باتالیا و «همینگوی خبرنگار» از ارنست همینگوی اشاره کرد.

کتاب «ماه عاشق» زندگینامه دکتر محمد معین است که پیش بینی شده است از 17 تیرماه روی آنتن رادیو تهران برود.

برنامه کتاب شب را هر شب به تهیه کنندگی رضا قربانی و محمود احمدی کربلایی، بهروز رضویی گویندگی، محمدباقر رضایی و حکیم معانی کارشناس محتوایی از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز دنبال کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها