کارشناسان در گفت‌وگو با جام‌جم بررسی کردند

اقتصاد درون‌زا، پیش‌نیاز دولت مقاومت

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش: ‏

آموزش اقتصاد مقاومتی دانش بنیان از مدارس شروع شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که آموخته‌های خود را به مرحله تولید برسانند و در این زمینه باید آموزش اقتصاد مقاومتی دانش بنیان از مدارس شروع شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۴۹
آموزش اقتصاد مقاومتی دانش بنیان از مدارس شروع شود

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، رضوان حکیم زاده صبح امروز در آیین افتتاح جشنواره علمی پژوهشی جابر بن حیان مرحله استانی که در سالن ورزشی امام خمینی آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد اظهار کرد: دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که آموخته‌های خود را به مرحله تولید برسانند و در این زمینه باید آموزش اقتصاد مقاومتی دانش بنیان از مدارس شروع شود.

وی گفت: پیام اصلی جشنواره جابر بن حیان کار گروهی و جمعی است و هدف نهایی این است که خلاقیت ها نمود پیدا کند به همین منظور ما باید از ایجاد فضای رقابتی در بین معلمان و دانش‌آموزان در این زمینه پرهیز کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه منویات مقام معظم هبری در خصوص اقتصاد مقاومتی باید از مقاطع ابتدایی به دانش‌آموزان آموزش داده شود تصریح کرد: باید زمینه‌های لازم برای ایجاد یک اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان در مدارس فراهم کنیم.

وی افزود: ما به مدیریت غیر متمرکز و مشارکت گرایانه در زمینه آموزش و پرورش هستیم و از نگاه سلطه طلبانه دوری می‌کنیم و سعی می‌کنیم از تمامی نظرات ارزشمند در این حوزه بهره کافی را ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها