
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، زینب زارع در مصاحبهای گفته بود: اجرا کاری سخت و سنگین است؛ به ویژه اگر روی آنتن زنده باشید. من به شخصه اجراهای دونفره با شوهرم را دوست دارم و فکر میکنم خوب از آب درمیآید چون رابطهمان در این اجراها همانی است که در واقعیت زندگی مان هم وجود دارد و دوست نداریم برای مردم نقش بازی کنیم. ما در این اجراها از فضای همیشگیمان دور نمیشویم و فقط سعی میکنیم کارمان به اصطلاح کادربندی شده باشد چون مردم برنامههایی را میپسندند که حواشی بیجهت نداشته باشد. خدا را شکر بازخوردی که از مردم گرفتهایم خوب است.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
به این دو میگن زن و شوهر خوشبخت و خوشحال