ال جی قصد دارد در چند هفته آینده از دومین اسمارت فون پرچمدار خود در سال جاری پرده بردارد.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۵۴
ال جی احتمالا در جریان IFA 2017 از V30 رونمایی خواهد کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، تا این لحظه شایعات و گزارش های متعددی در رابطه با LG V30 شنیده ایم. البته ویژگی های منتسب به این محصول هنوز رسماً تایید نشده اند، اما اگر بتوان به شایعات اعتماد کرد، باید گفت که این پرچمدار می تواند در نوع خود بسیار جالب توجه باشد. بنا بر یک گزارش جدید، ال جی در جریان نمایشگاه IFA 2017 که در ماه سپتامبر در برلین برگزار می شود از V30 رونمایی می کند. این گوشی احتمالا در سه نسخه متفاوت با فضای حافظه داخلی متفاوت عرضه می شود.
ال جی V30 بر اساس انتظارات از نمایشگری بدون حاشیه برخوردار است و احتمالا نخستین اسمارت فونی است که به اسنپدراگون 836 تجهیز می شود. البته این مورد را هنوز ال جی و کوالکام تایید نکرده اند.
V30 نیز همانند پرچمداران پیشین سری V از نمایشگر ثانویه در قسمت فوقانی نمایشگر مرسوم برخوردار است. این اسمارت فون همچنین از قابلیت های صوتی پیشرفته و باتری نسبتا قدرتمند برخوردار است. بر اساس گزارشات، باتری این محصول 3200 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.
ال جی احتمالا در ماه سپتامبر سال جاری و پس از رونمایی از V30 در IFA 2017 این محصول را راهی بازار می کند. گفته می شود این پرچمدار در سه نسخه با حافظه داخلی 32، 64 و یا 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها