رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان در آستانه تعطیلات عید سعید فطر از امروز (پنجشنبه) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۶۸

سرهنگ حسین محمدپور دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد طی تعطیلات عید سعید فطر در محورهای رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی اظهار کرد: بر این اساس، تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 13 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه (یکم و چهارم تیر) و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه، دوشنبه و سه‌شنبه (دوم، پنجم و ششم تیر) در محور رشت ـ قزوین و بالعکس ممنوع است.

به گفته سرهنگ محمدپور، در محور آستارا ـ اردبیل و بالعکس نیز تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (پنجم و ششم تیر) ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی درجاده‌های مازندران

از سوی دیگر، پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام برنامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه از یکطرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 دیروز چهارشنبه شروع شد و تا 6 بامداد شنبه سوم تیر ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت بجز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه ممنوع است.

محور چالوس ـ کرج: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه دوم تیر از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

محور هراز: تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 12 تا 24 روزگذشته و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه (اول و دوم تیر) از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه: تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه دوم تیر از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها