با ادامه قوت گرفتن شایعات مربوط به رفتن رونالدو از رئال و بازگشت او به تیم سابقش، ستاره‌های پیشین منچستر از بازگشت شماره هفت به اولدترافورد استقبال کرده‌اند. در همین رابطه ریو فردیناند، هم‌تیمی سابق رونالدو و مدافع پیشین منچستریونایتد درباره این موضوع گفت‌: من امیدوارم این اتفاق را ببینم. من یک هوادار منچستریونایتد هستم و بچه‌هایم رونالدو را دوست دارند. به همین خاطر و دلایلی که گفتم، دوست دارم او را در پیراهن تیم‌ ‌محبوبم ببینم. فردیناند در پاسخ این سوال که آیا رونالدو مجبور می‌شود رئال مادرید را ترک کند یا خیر، گفت‌: واقعا نمی‌دانم او این کار را خواهد کرد یا خیر.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۰۴

فیل نویل، دیگر بازیکن سابق منچستر که بین سال‌های 2003 تا 2005 در کنار رونالدو در یونایتد بازی کرد و بعدا به اورتون منتقل شد، در توئیتر نظر خودش را در باره گمانه‌زنی‌های اخیر منتشر کرد. او با یک عبارت بسیار کوتاه چند کلمه‌ای به این مساله واکنش نشان داد و نوشت: به خانه‌ات خوش آمدی. البته او خیلی سریع در پایین این پست نوشت که این حرفش فقط یک شوخی بوده اما برای هواداران یونایتد قطعا مساله بازگشت رونالدو به اولدترافورد شوخی و هیاهوی رسانه‌ای نیست و با جدیت همه اخبارش را پیگیری می‌کنند.

در این میان منابع خبری گزارش داده‌اند، سخنان اخیر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال واکنش مثبت رونالدو را به همراه داشته است. پرز اخیرا در سخنانی در مقام دفاع از ستاره تیم خود بر آمد و گفت: رونالدو کسی نیست که پشت پول پنهان شود. بودن رونالدو در مادرید برای ما یک تجارت نیست، او بخشی از تاریخ باشگاه است. حالا گفته می‌شود، رونالدو با شنیدن این جملات تحت تاثیر قرار گرفته و به هم تیمی‌هایش گفت‌ که از این حمایت خشنود شده است. اتفاقات چند روز آینده نشان می‌دهد که آیا این سخنان توانسته نظر رونالدو را برای ترک تغییر دهد یا خیر؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها