وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس بانک زیرساخت آسیا به کره‌جنوبی سفر کرده است، با وزیر دارایی و استراتژی کره جنوبی دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۰۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در دیدار علی طیب‌نیا و همتای کره‌ای خود درخصوص ایجاد خطوط اعتباری بین بانک‌های دو کشور، برقراری روابط کارگزاری و افتتاح شعب بانک‌های ایرانی در کره جنوبی گفت‌وگو شد.

مذاکره با بانک‌های کره‌جنوبی جهت ایجاد خطوط اعتباری درحال نهایی شدن است، اما برای حل برخی موضوعات باید توافقاتی توسط وزرای دوکشور صورت گیرد. همچنین اقداماتی که قبلا درخصوص برقراری روابط کارگزاری و فراهم آوردن شرایط افتتاح شعب بانک‌های ایرانی در کره‌جنوبی صورت گرفته نیازمند پیگیری بیشتر بانک‌ها برای توسعه این همکاری‌هاست که وزرای دو کشور در این زمینه قول مساعد دادند.

تسهیل تبدیل ارزهای حاصل از فروش و انتقال نفت از دیگر موضوعات مورد بحث وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر دارایی و استراتژی کره‌جنوبی در سفر به این کشور بود.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با وزیر دارایی هند دیدار و گفت‌وگو کرد. در دیدار علی طیب‌نیا و آرون جایتلی، تسهیل استفاده از خطوط اعتباری بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها