استاندار خوزستان گفت: اقتصاد مقاومتی بحثی است که در 2 سال اخیر آن را پیگیری می‌کنیم و در اولویت کار ما است زیرا مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر موضوع اقتصاد مقاومتی دارند و ما نیز باید در زمینه تولید و اشتغال کمربند خود را محکم ببندیم.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۷۵

به گزارش جام جم، شریعتی گفت: استان خوزستان باید به صنایع کوچک و متوسط تحرک بدهد و در خصوص فعال کردن بیشتر این صنایع باید با کمک ارگان‌هایی مانند بازرگانی و کشاورزی برنامه‌ریزی شود و اشتغال و تولید را در این صنایع افزایش بدهیم تا استان ما از نظر این صنایع نیز غنی شود.

شریعتی کشور قطر را یکی دیگر از محورهای اقتصاد مقاومتی در استان برشمرد و اظهار کرد: قطر در خصوص تامین مواد غذایی مورد نیاز خود مشکلات فراوانی دارد و از آنجایی که استان خوزستان از نظر مواد غذایی و کشاورزی غنی و پربار است و بیشترین محصولات کشاورزی در استان تهیه می‌شود، ما باید از این موقعیت استفاده کنیم و چند هواپیمای حامل مواد غذایی به کشور قطر صادر کنیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد امسال گفت: امیدواریم در سال 96 طرح‌های ما پیشرفت کنند و تولید سریعتر در فرایند اجرایی قرار بگیرد و مسئولان، طرح‌های استانی خود را سریعتر تحویل بدهند و ما باید بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم تا به امید خدا در سال 96 عملکرد خیلی بهتری نسبت به سال 95 داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها