همراهی صهیونیست‌ها با آل‌سعود در تعطیلی شبکه الجزیره

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت روز گذشته نوشت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در نظر دارد دفاتر شبکه الجزیره قطر را در اراضی اشغالی فلسطین تعطیل کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۲۷

به گزارش ایرنا ، این روزنامه صهیونیستی افزود: در پی تعطیلی دفاتر شبکه الجزیره قطر در اردن و عربستان، اسرائیل نیز در حال بررسی حرکتی مشابه است اما انتظار می‌رود الجزیره در مخالفت با این حرکت، دادخواستی به دیوان عالی ارائه کند.

یدیعوت آحارانوت نوشت نتانیاهو دوشنبه درباره این مساله گفت‌وگوهای مقدماتی را انجام داد و اداره روابط عمومی کابینه، وزارت خارجه، سازمان جاسوسی ارتش و سایر تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی بررسی این موضوع را آغاز کردند.

اردن و عربستان در چارچوب تحریم قطر، دفاتر الجزیره را در کشورهای خود تعطیل کردند و رژیم صهیونیستی درصدد استفاده از فرصت پیش آمده برای جلوگیری از پخش شبکه الجزیره مستقر در دوحه در اراضی اشغالی فلسطین است.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت: انتظار می‌رود الجزیره از اسرائیل و سایر کشورهای عربی به دیوان عالی شکایت کند.

وی همچنین از شبکه الجزیره به عنوان «تشیکلات تحریک» که شیوه تبلیغات آن مشابه آلمان نازی و شوروی است، یاد کرد و گفت الجزیره، رسانه نیست. لیبرمن، الجزیره را به حمایت از ایران متهم و ادعا کرد: سال‌هاست که الجزیره را دنبال می‌کنم، هرگز حتی یک مورد ضدیت با ایران در آن مشاهده نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها