ویسی: اعتماد در استقلال خوزستان مُرده است

عبدالله ویسی با اعتراف به این موضوع که در بدترین شرایط تصمیم به بازگشت به استقلال خوزستان گرفته است، گفت: می‌دانم کار سختی درپیش داریم، ولی باید تلاش کنیم برای فصل جدید تیم خوبی ببندیم.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۶۵

سرمربی جدید استقلال خوزستان با اشاره به شرایط بحرانی این تیم و جدایی چند بازیکن تأثیرگذار از جمع آبی‌پوشان خوزستانی افزود: طبیعتاً بازیکنانی که قرارداد ندارند برای فصل آینده حق انتخاب خواهند داشت و ما سعی می‌کنیم برای جانشینی آنها بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنیم، اما بازیکنانی که قرارداد دارند، نمی‌توانند از تیم ما جدا شوند و از باشگاه‌هایی که با بازیکنان تحت قرارداد ما مذاکره کنند، شکایت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون شانس موفقیتش در تیم استقلال خوزستان گفت: من نهایت تلاش خود را انجام خواهم داد. اگر مشکلات مالی حل شود برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول می‌جنگیم، ولی اگر حل نشود باید تلاش کنیم تا سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی جوان استقلال خوزستان در پایان گفت: ما باید کاری کنیم تا بازیکنان برای ماندن در استقلال خوزستان دلگرم شوند. طی چند سالی که در اینجا مربیگری کردم، پول بچه‌ها پرداخت شد و حالا باید روال گذشته دوباره در تیم ایجاد شود. الان حس اعتماد در باشگاه استقلال خوزستان مُرده است، ولی ما باید با بازیکنانی که قرار است با آنها کار کنیم صحبت کرده و این حس اعتماد را به آنها برگردانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها