
به گزارش جام جم آنلاین، سردار تقی مهری در گفتوگو با فارس در خصوص تردد خودروها با پلاک شهرستان در تهران و مسافرکشی توسط آنها، اظهار داشت: تردد با هر پلاکی در هر شهرستانی آزاد و قانونی بوده و هیچ مشکلی ندارد.
وی تصریح کرد: مسافرکشی با خودروهای شخصی و با هر پلاکی در صورت عدم دریافت مجوز لازم، خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تأکید کرد: پلیس این دسته از رانندگان متخلف را اعمال قانون کرده و برای آنها جریمه صادر میکند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند