در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
با راه اندازی جام 24 به عنوان ظرفیتی مهم برای جذب مخاطبان در بازاریابی با کریم حسن پور، مدیر این سایت به گفتگو نشستیم که در پی می آید:
رسانه های مکتوب و دیجیتال چه نقشی در رشد و توسعه اقتصادی دارند؟
بی تردید در هزاره سوم میلادی که از سوی اندیشمندان به «عصر دانایی» لقب گرفته، کارکرد رسانه در شکل دهی افکار عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش بی بدیلی در عرصه های مختلف از جمله در زمینه اقتصادی ایفا می کند و جام 24 در 2 شکل دیجیتال و مکتوب توانسته ارتباط دو سویه ای را با مخاطبان ایجاد کند و در مدت زمانی که فعالیت آن در زمینه آگهی های مختلف از جمله آگهی رایگان و آگهی استخدام آغاز شده با اقبال عمومی مواجه گردیده و مخاطبان فرهیخته روزنامه جام جم به آن اعتماد کرده اند.
از نظر شما چه ظرفیتی برای مخاطبان ایجاد شده که آنها به جام 24 اعتماد دارند؟
- من و همکارانم در این باره 2 مولفه مهم را در دستور کار قرار داده ایم که یکی از آن ها انتشار آگهی رایگان در سایت جام 24 به نشانی https://jam24.ir/ و دیگری ارتباط گیری با کسانی است که قصد دارند به نحوی از این ظرفیت یعنی آگهی رایگان و آگهی استخدام که برای آن ها ایجاد شده استفاده کنند.
همچنین علاوه بر آگهی رایگان، آگهی استخدام نیز به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و این موضوع موجب شده است تا در عرصه های اقتصادی این سایت و نیازمندی های مکتوب جام 24 مورد توجه مردم قرار گیرد.
برنامه های شما برای آینده و ایجاد سرفصل های جدید در سایت و نیازمندی های جام 24 چیست؟
- ما به صورت هدفمند سعی در ایجاد ارتباط بهینه ومطلوب با مخاطبان داریم و با شعار «هر روز یک گام جلوتر از دیروز» در این زمینه فعالیت می کنیم و این امیدواری وجود دارد تا سایت جام 24 به عنوان یک سایت مرجع به صورت مضاعف خدمات لازم را به مردم ارائه کند تا بتواند در قالب آگهی های رایگان و آگهی استخدام به وظیفه خویش عمل نماید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد