دیوید بکام در 41 سالگی یک لحظه آرام و قرار ندارد. این روزها بسیار فعال است.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴۰
نقش های متفاوت این روزهای بکام ؛  3+1 !

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تاک اسپورت ، دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس این روزها بیشتر از یک بازیکن حرفه ای فعالیت دارد. تمام وقت او پر شده است. از صبح تا شب. او پرمشغله ترین بازنشسته فوتبالی به شمار می رود. خودش می گوید می ترسد همین روزها تحلیل برود و بی هوش شود. اما دیوید قوی تر از این حرف هاست.

اما واقعا مشغله های فراوان او در این روزها چیست؟

آقای هنرپیشه

دیوید بازی در فیلمی به نام «شاه آرتور» را پشت سر گذاشته است. فیلم «شاه آرتور: افسانه شمشیر» به کارگردانی گای ریچی از 12 می در آمریکا اکران خواهد شد. در این فیلم که داستانی حماسی را در انگلستان قرون وسطی روایت می‌کند چهره‌های نام‌ آشنایی چون چارلی هونام، جود لا، آسترید برژه فریسبه و آیدان گیلن نقش‌آفرینی کرده‌اند. دیوید بکام فوتبالیست بازنشسته سرشناس نیز یکی از بازیگران این اثر سینمایی است. او که پیش از این تصویری از گریم سنگین خود در فیلم را منتشر کرده بود اینبار تصویری از خود با لباس شوالیه‌های قرون وسطی در اینستاگرام گذاشت. بکام این روزها درگیر حاشیه های بازی در این فیلم است. حضور در فرش قرمز و فستیوال های مختلف. بکام اکنون با سیل پیشنهادات جدید سینمایی روبرو شده است. مرد محبوب انگلیسی ها در مسیر جدی هنرپیشگی قرار گرفته.

آقای سفیر حسن نیت

بکام در سه سال اخیر بارها به آسیای شرق دور سفر کرده است. از کامبوج به فیلیپین و از سریلانکا به اندونزی. تمامی سفرهایش هم در راستای اهداف بشردوستانه و کمک به انسان های نیازمند و بیمار بوده است. هر چه باشد بکام سفیر حسن نیت یونیسف است. بکام البته با تمام حاشیه هایی که این روزها به دلیل هنرپیشه شدن دارد به برنامه های این چنینی خود همچنان رسیدگی می کند. او اینبار سفری به کنیا در پیش خواهد داشت تا در آنجا سری به کودکان گرسنه و فقیر بزند. احتمالا در این سفر پسر بزرگش بروکلین 17 ساله او را همراهی خواهد کرد.

آقای فوتبالیست

درست است که او چهار سالی می شود که بازنشسته شده اما دلیلی وجود ندارد که با فوتبال کاری نداشته باشد. بکام که مدتی از دنیای فوتبال فاصله گرفته بود حالا به عنوان مفسر و کارشناس برمی گردد. اسکای اسپورت در اینباره خبرهایی دارد و حالا قرار است بعد از تیه ری هانری ، دیوید بکام به عنوان مفسر فوتبال این شبکه تلویزیونی به کار گرفته شود.

دیوید در یک مسابقه فوتبال هم شرکت خواهد داشت، مسابقه ای که احتمالا در دبی برگزار می شود و هدفش چیزی نیست جز اهداف خیرخواهانه.

مرد خانواده!

دیوید خودش این را مهم ترین نقش خود قلمداد می کند. مردی که هم باید همسر خوبی برای ویکتوریا باشد و هم پدر خوبی برای چهار فرزندش، فرزندانی که سه تایشان پسر است و یکی دختر. بکام شخصا برای فرزندانش گاهی اوقات آشپزی می کند و آنها را به گردش و تفریح می برد. بکام واقعا مرد خانواده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها