پیروانی: متاسفانه پنج باشگاه با ما همکاری نکردند

اعلام مسـافران جـام جهانی جوانـان

تیم فوتبال جوانان ایران در شرایطی در دومین دیدار دوستانه پیاپی برابر سنگال متوقف شد که امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ایران از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۸۷

تیم فوتبال جوانان که خود را برای جام جهانی کره‌جنوبی آماده می‌کند پس از آن‌که در نخستین دیدار دوستانه در شهرقدس به تساوی یک بر یک دست یافت در دومین بازی دوستانه در کرج نیز به تساوی بدون گل برابر این تیم قناعت کرد.

امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم جوانان ایران گفت: این تیمی که با آن بازی کردیم، یک تیم آسیایی نیست. تیم ملی زیر 20 سال سنگال است که در دور قبل جام جهانی به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرده و مدعی قهرمانی است. بازیکنان لژیونر زیادی دارد که برخی از آنها در بارسلونا بازی می‌کنند و در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

پیروانی گفت: تیم ما محک خوبی خورد و بچه‌ها حدود 70 تا 80 درصد از خواسته‌های تاکتیکی کادر فنی را به مرحله اجرا گذاشتند. یکسری برنامه را در چند روز باقیمانده باید به مرحله اجرا بگذاریم تا تیم با آمادگی مطلوبی به مسابقات اعزام شود. ما با تمام پتانسیل تیم ملی در مسابقات کره‌جنوبی حاضر نمی‌شویم، اما این قول را می‌دهم که با تمام وجود وداشته‌های خود به میدان برویم و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

گلایه از چند باشگاه

او درباره عدم حضور برخی بازیکنان در تیم ملی جوانان گفت: امید نورافکن در تیم استقلال در جام باشگاه‌های آسیا است، طاهران و بهرامی در تراکتورسازی تا فینال جام حذفی به رقابت پرداختند و دو بازیکن تیم نفت تهران، فولاد خوزستان به نجاریان اجازه حضور در هیچ یک از تمرینات را نداد و تیم استقلال خوزستان نیز بازیکن مدنظرمان را در اختیار تیم نگذاشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: این ملی‌پوشان، بازیکنان تاثیر‌گذاری برای تیم ملی جوانان بودند که در اختیار نداشتیم و مورد کم لطفی قرار گرفتیم. در واقع انتظار حمایت بیشتری را از باشگاه‌ها داشتیم. این موضوع هیچ چیز از شایستگی بازیکنانی که در کنارمان بودند را کم نمی‌کند و بازیکنانی که جایگزین شدند، نشان دادند که بهترین هستند.

اعلام مسافران کره‌جنوبی

رقابت‌های جام‌جهانی جوانان از 30 اردیبهشت تا 21 خرداد در کره‌جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی جوانان کشورمان در گروه C با تیم‌های زامبیا، پرتغال و کاستاریکا همگروه است با این نفرات به میدان می‌رود:

نیما میرزازاد، شهاب عادلی، مهدی محمدیان، علی شهسواری‌پور، مهران درخشان‌مهر، عارف غلامی، نیما طاهری، محمد سلطانی‌مهر، نیما مختاری، علی شجاعی، محمدمهدی مهدی‌خانی، رضا شکاری، رضا جعفری، ابوالفضل رزاق‌پور، سینا خادم‌پور، امیر روستایی، علی طاهران، حسین ساکی، محمد آقاجانپور، مهدی قائدی، عارف آقاسی

این در حالی است که دیروز علیرضا منصوریان اجازه داد امید نورافکن با تیم ملی جوانان به جام جهانی برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها