هاشمی طبا:اعلام اموال نامزدها اساسا کار خوبی نیست

سید مصطفی هاشمی طبا گفت: پیشنهاد اعلام اموال چیز مهملی است؛ چراکه اگر کاندیدایی سرمایه‌ای نداشته باشد مردم ممکن است بگویند این شخص تا به حال عرضه نداشته است کسب و کار کند و حال می‌خواهد با روی کارآمدن، در بیت المال برای خود سرمایه‌ای جمع کند و اگر کسی سرمایه‌ای داشته باشد ممکن است بگویند که دارایی های او از کجا آمده است. پس این اساسا کار خوبی نیست.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۱۸
هاشمی طبا:اعلام اموال نامزدها اساسا کار خوبی نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، سید مصطفی هاشمی طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مسائل کشور و مردم دچار تهدیدات خارجی و پایدار داخلی است گفت: تهدیدات خارجی مسائل امنیت خارجی است که به لطف خدا تا به حال خوب بوده است، اما در زمینه مسائل داخلی ما مشکلات عدیده‌ای در مسائل زیست محیطی و آلودگی آبهای زیرزمینی و رودخانه ها و بحث ریزگردها را داریم.

هاشمی طبا ادامه داد: اولویت های دولت من تبعیت از قانون بودجه کشور خواهد بود. بودجه کشور 340 هزار میلیارد تومان است و دولت من هیچ هزینه‌ای را برخلاف این قانون مصرف نمی‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر احتمال کناره‌گیری به نفع کاندیدایی خاص گفت: من به نفع کسی کنار نمی روم.؛چراکه برای آمدن با کسی مشورت نکرده‌ام . اما اگر انتخاب شوم مسیر دولت آقای روحانی را ادامه می دهم چراکه اقدامات دولت یازدهم را به مصلحت کشور می‌دانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها