هاشمی‌ طبا: رئیس جمهور شوم یارانه را قطع می‌کنم

هاشمی‌طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:رئیس جمهور شوم یارانه را قطع می‌کنم شعار‌ها درباره یارانه ضد اقتصاد است.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۳۷
هاشمی‌ طبا: رئیس جمهور شوم یارانه را قطع می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین، سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت : اقتصاد امری علمی است که بصورت یک مجموعه و منظومه است امکان اینکه با حرکاتی جزئی بتوان قدرت خرید مردم را افزایش داد وجود ندارد مگر اینکه بصورت صوری با افزایش درامد مردم و دادن حقوق بهتر ظاهر قضیه را بهتر کرد اما به دلیل اینکه افزایش نقدینگی موجب تورم می شود قیمت ها هم بالا می کشد باید توجه داشت که اینها راه حل نیست .

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود :باید به صورت علمی به مسایل اقتصادی توجه کرد و با تجمیع سرمایه گذاری و سرمایه های داخلی و خارجی و افزایش تولید ناخالص ملی انجام بشود که هم اشتغالزایی صورت بگیرد هم اینکه کالا تولید و خرید مردم افزایش یابد .

هاشمی طباگفت :متاسفانه دولت روز به روز بزرگتر شده است پرداختها افزایش یافته و بدهی ها افزایش یافته است ،افزایش حجم دولت با افزایش قدرت خرید مردم و بهبود معیشت مردم همخوانی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها